AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har så lyst på en kjempe tynn kropp, men jeg har en "normalvekt" og jeg føler meg ikke attraktiv eller sexy overhodet i denne kroppen, også ser jeg bilder av mange andre jenter og kvinner som har så utrolig fin mage, kjempe lange tynne ben osv. Og siden jeg i tillegg har små pupper, så syns jeg det ikke er pent når magen og lårene blir så store på meg i forholdt til de. Er det noen her som har hatt en "normal" vekt og likevel godt litt ned i vekt, for å få en finere kroppsfigur? Og er det noen som har tips å komme med til hvordan man kan trene, hva man kan spise og mer? Anonymkode: fc140...98f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 har dysleksi: Skulle stå *gått ned i vekt og *i forhold til de Anonymkode: fc140...98f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Jada, jeg har brukt både amfetamin og hatt spiseforstyrrelser for å gå ned/opprettholde en lav vekt og være mager. I ettertid vil jeg ikke si at årene med thigh gap og flat mage var verdt det. Anonymkode: 67ff6...fdf 6
Sp89123 Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Usikker på om livskvaliteten vil være verdt det. Og hvis du havner i et usunt mønster kommer du ikke til å finne noe glede i den nye tynne kroppen din heller, for du kommer ikke til å kunne se det. Mye vil ha mer ...
Pringle Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Kroppen din vil være den samme, men du vil ha dårligere fysisk helse - så mitt tips må bli å oppsøke hjelp for tanker/følelser. Få deg time hos legen din og legg fram det du skrev her og be om henvisning til psykolog. Du skal ikke ha det sånn. Livet har så mye mer å by på enn å bekymre seg om vekt og tynnhet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 26 minutter siden, Pringle skrev: Kroppen din vil være den samme, men du vil ha dårligere fysisk helse - så mitt tips må bli å oppsøke hjelp for tanker/følelser. Få deg time hos legen din og legg fram det du skrev her og be om henvisning til psykolog. Du skal ikke ha det sånn. Livet har så mye mer å by på enn å bekymre seg om vekt og tynnhet. Dette. Ta tak i tankene før de utvikler seg til å bli uhåndterlige. Kroppen din er garantert helt fin. Du må lære deg å bli glad i den og kjenne at den fungerer. Trener du? Ikke tren for å bli tynn, men for å kjenne etter hvordan kroppen virker. Anonymkode: 9aa9f...531
Gjest Edain Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Har det på samme måte. I følge legen er jeg normalvektig, men vil selv ned 6-7 kg. Personlig tenker jeg at det ikke gjør noe hvis jeg da blir fornøyd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Mange som faller BETRAKTELIG utseendemessig når man blir ''for tynn'' Anonymkode: 7c463...497 2
Kml- Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Tro meg, du vil ikke gå i den retningen. Jeg tipper du er fin som du er! Har slitt med ett forvrengt kroppsbilde siden jeg var 13 år (jeg er 24 år) og sliter fortsatt.. Jeg lever i en verden hvor alt dreier seg om mat. Jeg kan sulte meg i perioder (og gå ned veldig mye), men det fører ofte til ukontrolerte dager hvor jeg spiser alt innen rekkevidde. Så livet mitt dreier seg stort sett om mat. Jeg veier hvert minste gram, og finner på unnskyldninger for å slippe selskaper hvor jeg vet at mat vil være tilstede. Mitt råd til deg vil være å heller se litt på hva du spiser, og f.eks endre type matvarer, spise litt mindre sukker kanskje. Sånne "enkle" endringer, som kan få deg i bedre form. Ikke sett deg for høye mål. Heller fokuser på en sunn og sterk kropp. Når man først er inni i ett mønster hvor man er for streng med seg selv, så er det en vanskelig sirkel å bryte. Kvinner kommer i alle forskjellige størrelser og fasonger, og godt er det:)
ViljaH Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Først, ikke gidd å leve et liv i forakt for deg selv. Det er et mye bedre liv hvis man velger å like seg selv. Du vil alltid være deg uansett, så du kan velge å like det eller hate det. Dernest, vil du være tynn eller ha finere figur? Tynn - spis alt for lite mat. Finere figur - begynn med styrketrening og spis riktig mat.
Gjest Runforit Skrevet 6. august 2016 #11 Skrevet 6. august 2016 Å bli tynn vil ikke gjøre livet verken bedre eller gjøre deg lykkeligere. En veltrent og sterk kropp derimot vil kun gi deg fordeler. Det er bedre å bli mer fysisk aktiv og bruke kroppen og så er bonusen en mer definert kropp enn å sulte seg og bli fanget inn i et "telle kalori helvete". Lær deg å sette pris på at du har en velfungerende kropp som er frisk og som har alle forutsetninger til å kunne gjøre alt du vil. Tenk på de som er lam eller skadet som ikke har luksusen du har; du kan gjøre akkurat hva du vil når du vil! Løpe, sykle, klatre, svømme, gå lange turer. Grip dagen og nyt alt du har!
Saraby Skrevet 6. august 2016 #12 Skrevet 6. august 2016 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. -Saraby, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå