AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 Tror nok de fleste synes sine egne barn er vakrest i verden, men det betyr ikke at man ikke synes andre barn er vakre/re. Når det gjelder min egen sønn så synes jeg selvsagt han er "perfekt", men har tenkt lite over hva andre synes om hans utseende. Han har et klassisk pent utseende som jeg tror det ikke er mye å utsette på. Anonymkode: f55fc...c3d
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 45 minutter siden, kalaush skrev: Førstefødte er som regel penest i søskenflokken! Neh. Jeg er eldst, og ikke så verst om jeg får si det selv, men min bror er smellpen.
Vera Vinge Skrevet 5. august 2016 #23 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Niennas skrev: Da datteren min ble født så mente jeg helt ærlig at hun var den vakreste babyen i verden, og hun kunne virkelig ikke sammenlignes med noen andre. Nå er hun snart fem, og når jeg ser på babybilder så så hun litt... rar ut? Hun var flintskalla veldig lenge, og hadde helt flatt bakhode. Dette med flatt bakhode var jeg klar over da hun var baby og, men da mente jeg at det var alle andre babyer som så rare ut. Så det er merkelig hvordan foreldrekjærlighet fungerer. Og så tror jeg det er vanskelig å ikke bli påvirket når du har en baby, fordi "alle" føler at de må fortelle deg at babyen din er pen, selv om den ikke er det. Så du tenker at hvis du synes babyen din er pen, og alle andre synes det, så må den være det. Haha, jeg har tenkt det samme om min eldste. Jeg syns han var så fantastisk nydelig at jeg kunne spise ham opp som baby. Da jeg fikk nr to, begynte jeg å titte på babybildene av førstemann, og ble da overrasket over hvor pussig utseende han hadde, med utstående ører, blankpolert skalle og kjempestore øyne. Da kunne jeg se at lillebroren hadde et mer "nøytralt" babyutseende med mindre spesielle trekk. Men det skal sies at eldstemann vokste mer inn i trekkene sine etter babytiden, så han er normalt pen i dag. Men er ikke det med at alle snakker om babyer og småbarns utseende noe som oftere skjer med jenter? Jeg er ikke vant til at folk snakker om utseendet til guttebabyer, annet at man sier at de er søte, mens jeg syns mange kommenterer jentebabyers utseende mye mer, sier at de er pene o.l.
kalaush Skrevet 5. august 2016 #24 Skrevet 5. august 2016 8 minutter siden, BabyBlue skrev: Neh. Jeg er eldst, og ikke så verst om jeg får si det selv, men min bror er smellpen. Det finnes selvfølgelig unntak, men som regel er det det!!
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2016 #25 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, kalaush skrev: Det finnes selvfølgelig unntak, men som regel er det det!! Jeg synes som regel at den mellomste er penest, men det er jo bare det jeg har sett da Er det noen forskning som viser til at den eldste skal være den peneste, eller er det hva du har sett og hørt?
Niennas Skrevet 5. august 2016 #26 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Vera Vinge skrev: Haha, jeg har tenkt det samme om min eldste. Jeg syns han var så fantastisk nydelig at jeg kunne spise ham opp som baby. Da jeg fikk nr to, begynte jeg å titte på babybildene av førstemann, og ble da overrasket over hvor pussig utseende han hadde, med utstående ører, blankpolert skalle og kjempestore øyne. Da kunne jeg se at lillebroren hadde et mer "nøytralt" babyutseende med mindre spesielle trekk. Men det skal sies at eldstemann vokste mer inn i trekkene sine etter babytiden, så han er normalt pen i dag. Men er ikke det med at alle snakker om babyer og småbarns utseende noe som oftere skjer med jenter? Jeg er ikke vant til at folk snakker om utseendet til guttebabyer, annet at man sier at de er søte, mens jeg syns mange kommenterer jentebabyers utseende mye mer, sier at de er pene o.l. Det virker jo som at det er den viktigste kvaliteten til små jentebarn, at de er attraktive. Små guttebarn kan jo være både sterke og tøffe, så tror du har rett. Men jeg har en av hver, og synes begge har fått like mye komplimenter for utseende sitt. Kanskje sønnen min var så vanvittig u-sterk og u-tøff at de følte at det var tryggere å si pen? Hehe heldigvis får begge nå mange komplimenter for andre ting enn bare utseende. De er smarte, lure, morsomme, tøffe (som i at de tør å utfordre seg selv, og prøve ting som de egentlig er skeptisk til), kreative, raske osv osv. 1
Niennas Skrevet 5. august 2016 #27 Skrevet 5. august 2016 Fikk en underlig trang til å begynne å poste bilder av barna mine nå, haha
kalaush Skrevet 5. august 2016 #28 Skrevet 5. august 2016 (endret) 17 minutter siden, BabyBlue skrev: Jeg synes som regel at den mellomste er penest, men det er jo bare det jeg har sett da Er det noen forskning som viser til at den eldste skal være den peneste, eller er det hva du har sett og hørt? Jeg mener å ha lest det en plass at den førstefødte har stor genetiskvitenskapelig-sannsynlighet for å forbli den peneste i flokken! Endret 5. august 2016 av kalaush
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå