Gå til innhold

Synes du ditt eget barn er finest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at foreldre ikke klarer å se om sitt eget barn er heldig eller mindre heldig med utseendet? Synes alle foreldre at sitt eget barn alltid er det peneste/fineste?

Anonymkode: e21e5...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Mine to er så pene, så aner ikke om jeg hadde sett det hvis ikke ;)

vandkelig spørsmål: kan du se noe du ikke ser?

• Liker 2
Skrevet

Mine er jo verdens peneste og søteste og mest sjarmerende men det synes jeg nok fordi de faktisk er det.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn, men jeg tror mange syns det om sine egne. Jeg ser hele tiden foreldre på Facebook som ligger ut bilder av barna og skriver at de er de vakreste i verden, og så tenker jeg "virkelig?" :fnise: 

Anonymkode: 1abc4...095

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker meg selv sterkt for å skrive dette. Jeg har to barn. Eldstemann, er i mine øyne, meget vakker og jeg får knapt sett meg mett på h*n. Trodde selvsagt at jeg skulle mene det samme om yngstemann også, men der tok jeg feil gitt. Jeg klarer å se at h*n per dags dato ikke er den vakreste, heller ikke blant de vakreste, 1,5åringen her i verden. H*n har selvsagt andre og viktigere  kvaliteter enn utseendet. Jeg er like glad i dem begge to altså.

Anonymkode: f00a9...924

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Subjektivt sett er han den fineste i verden. Objektivt sett klarer jeg å se at andre kanskje ikke har akkurat samme mening, og at det nok kanskje finnes vakrere barn der ute.

Anonymkode: 78751...808

• Liker 3
Gjest AryaKillie
Skrevet

Jeg synes mine barn er pene, rent objektivt sett. Får også ofte høre det, sånn "på bygda" via andre. De er også de peneste, rent subjektivt sett. Men jeg tror jeg ville sett det dersom de var mindre pene. Kan jo f.eks se på et bilde av de å tenke at de ikke så noe bra ut på det bildet.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er han det, men rett på ett bilde så er han jo helt vanlig liksom. Foreldrene mine synes jeg og mine søsken er verdens fineste, men vi hadde ikke akkurat vunnet miss universe :fnise:

Anonymkode: 46a19...7a0

Skrevet

Elsker han mest på jord og synes han er den skjønneste ungen! 😍 Objektivt sett finnes det nok barn som er vakrere. Men jeg kunne ikke elsket han mer uansett hvordan han så ut ❤

• Liker 1
Skrevet

barnet mitt er verdens vakreste. både subjektivt, objektivt og adjektivt. Mannen min er helt enig, og det er ingen jeg stoler så mye på som ham, så det er helt sikkert sant.

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer nok ikke å se mine egne barn objektivt, nei, og sånn skal det vel være. Jeg syns de er nydeligere enn andre barn, men i det legger jeg de søteste og mest sjarmerende, jeg tenker ikke spesielt på penhet, for det er jeg verken opptatt av eller i stand til å vurdere. Men jeg ser samtidig at det er en del som kommenterer utseendet til min yngste gutt, mer enn de har gjort med eldstemann. Så jeg må vel ut fra det anta at han er en relativt "pen" gutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Syntes hum er nydelig. Sitter ofte å beundrer henne. Men sammenligner jeg henne med ti andre jenter på samme alder ser jeg jo at hun ikke er eksepsjonell likevel. Så objektivt kan jeg se at hun ikke er verdens peneste, selv om jeg syntes hun er nydelig. 

Anonymkode: 78e2a...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Moren min sa rett ut til meg i voksen alder at jeg ikke var noe vakkert barn, men at det visst "tok seg opp"...

Anonymkode: 02669...79c

Skrevet

Mine to døtre er svært vakre begge to. Det ser jeg,  og det synes andre også. Jeg kan også se at andre legger merke til dem når vi er blant ukjente mennesker.  Jeg kan likevel se at de ikke er  Miss Universe materiale. Det finnes vakrere liksom... Tror jeg ville sett det dersom de ikke var noe pene. Men ville selvsagt vært like glad i dem.

Skrevet

Da datteren min ble født så mente jeg helt ærlig at hun var den vakreste babyen i verden, og hun kunne virkelig ikke sammenlignes med noen andre. Nå er hun snart fem, og når jeg ser på babybilder så så hun litt... rar ut? Hun var flintskalla veldig lenge, og hadde helt flatt bakhode. Dette med flatt bakhode var jeg klar over da hun var baby og, men da mente jeg at det var alle andre babyer som så rare ut. Så det er merkelig hvordan foreldrekjærlighet fungerer. Og så tror jeg det er vanskelig å ikke bli påvirket når du har en baby, fordi "alle" føler at de må fortelle deg at babyen din er pen, selv om den ikke er det. Så du tenker at hvis du synes babyen din er pen, og alle andre synes det, så må den være det. :P

Jeg synes jeg har en fin, søt og pen datter i dag. Men jeg har også sett penere barn, så jeg har vel roet meg litt iallefall? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min storebror var visst, i følge mamma, ikke et særlig pent barn, men sier at han ble penere når han ble litt eldre.

Anonymkode: 12279...587

Skrevet

Det er jo veldig naturlig og sånn skal det være , du kjenner jo barna dine så så klart blir de det peneste :) Har ikke barn selv altså.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Førstefødte er som regel penest i søskenflokken! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fire vakre sønner, og jeg kan se at den yngste ikke er så pen som brødrene, men har helt klart mest sjarm. Og nå er jeg subjektiv 😊

Jeg vet at guttene er pene, men det er ikke noe som jeg legger vekt på eller kommenterer. De er så ulike som brødre kan bli, så jeg fokuserer heller på hver enkelt barns sterke sider og det de gjør etter beste evne.

Nest største er den peneste, men ikke noe skoleflink, men svært høflig, sosial og fin å være sammen med.

Største fikser ikke pengebruk og er svært impulsiv. Han har den ene kjæresten etter den andre, og gjør sine erfaringer. Han vet han er kjekk å se på, så han trenger ikke høre det fra meg. Han trenger å få skryt når han klarer å spare til noe selv, og han blir sett fordi han er så grei mot sine yngre søsken.

Poenget er at jeg tror det e like lett å se om sine egene barn objektivt sett er vakker, som det er å se andre positive og negative sider hos dem. 

Anonymkode: 7b744...231

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...