Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Trenger forslag til brae trance/dance/techno sanger! Håper noen har nå bra forslag. btw digger gigi D`agistino - Ill fly away, kate Ryan er også kult!
Siam Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Hørte bare på trance før, men jeg trodde ikke det var så mye av det nå lenger....? Jeg vet om masse bra fra 96-01. Etter det begynte jeg å høre på annen musikk igjen....
Gjest Rio Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Kate Ryan og Gigi er dance, ikke trance. Trance lever i beste velgående og er ikke den kommers greia alle tror det er. Søk på google du gjest.
Milo Minderbinder Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Yello- "magnetic" og ellers det aller meste av Yello
lene24 Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 Hva med Karma? Det er bra dance musikk synes jeg :-) Lastet nettopp ned det nye albumet - Malo Pomalo, og foreløpig høres det bra ut...Litt sånn happy-dance.. Rockelle har også noe bra dance, samme med Sylver, Ian Van Dahl. JJ SPENCER har ihvertfall en bra sang - " Better safe than sorry", er ikke helt sikker på om de har kommet ut med album? ER enig med deg at GIGI er råå.........
Christy Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Hva med: Cosmicman - I love you Dj Tiesto - Southern sun Blank å jones - Desire Ellers har Tiesto mye bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå