AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Jeg skal gifte meg i april neste år og skal kjøpe meg en brudekjole etter hvert. Jeg er ikke interessert i å betale 20.000 for en kjole, så jeg komme mest sannsynlig til å kjøpe brukt eller på nett (zalando, ASOS osv). Men jeg planlegger å gå ned en god del i vekt før bryllupet (ca 20 kg) og da syns jeg det er vanskelig å vite når jeg må kjøpe kjole. Noen forslag? Anonymkode: f9d2b...b5c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Hvis du ikke skal kjøpe en brudekjole, men en festkjole i ferdig størrelse fra en nettbutikk etc så kan du vente vesentlig mye lenger. Zalando leverer på en ukes tid, mens ASOS har ganske lang leveringstid om du ikke betaler ekspress. Anonymkode: 2b85c...74f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Hva slags kjole tenker du på? Du vet jo ikke om du kommer til å klare så mange kg før den tiden samtidig som du planlegger brylluo som kan være ganske stressende. Anonymkode: 01753...e0c
lingua franca Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 (endret) Zalando leverer på 3-4 dager, jeg bestilte kjolen jeg giftet meg i derfra. Ikke noe problem. Men selvsagt greit å være litt tidlig ute da, man skal jo prøve kjolen og evt sende den tilbake dersom den ikke passer, prøve ny osv. 2 måneder før bør i alle fall være rikelig med tid. Endret 5. august 2016 av lingua franca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå