Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 (endret) snip Endret 22. november 2016 av PetterPanne
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Når det gjelder tennene så anbefaler jeg denne tannkremen som selges på apoteket, den koster ca. 100kr og funker faktisk veldig bra. Når det gjelder hud og bryn ville jeg bestilt en time hos hudpleier for råd/tips så slipper du å bruke penger på ting som kanskje ikke passer huden din. Hudpleier napper og vokser også bryn. Ellers er godt kosthold, fysisk aktivitet og frisk luft supert for et friskere utseende. Anonymkode: 9dc38...6ff 3
Pås Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Jeg anbefaler å få øyebrynene fjernet med tråd, veldig fort og greit, og det tar lang tid før de kommer tilbake! Jeg ville også gått til en hudpleier for å få råd om huden din, da kan du kjøpe produkter som er tilpasset din hud, beskrivelsen av hva du har hjemme var ikke presis nok, "en liten og en stor flaske..."? Mot gule tenner bruker jeg selv Clinomyn, kan godt være det finnes noe som er bedre!
Forundret.. Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Hvis du er skitten så begynn å vask deg! Fin rutine å vaske morgen og kveld. Stikk innom et apotek eller et parfymeri og kjøp deg nye produkter egnet til din hud. Si rett ut at du vil ha noe som ikke koster skjorta. Nøy deg med rens og fukt i starten. Hvis ikke så blir det vel liggende som det du kjøpte for fem år siden. MD er forresten dyrt etter min mening. Så tar du turen innom en salong frisør eller lignende og så får du dem til å forme bryna litt. Her har vi ei frisør som fikser sånt med tråd, det koster rundt 250kr hos henne og hun anbefaler å gjøre det hver 2-3 mnd. Det må nok være noe ala sånt der dy befinner deg også. Tannbleking skal en jo være forsiktig med, spør tannlegen hva de anbefaler av hjemmebleking hvis du ikke spanderer på deg det hos dem. 1
Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 (endret) På 5.8.2016 den 13.30, AnonymBruker skrev: Endret 22. november 2016 av PetterPanne nesami
Forundret.. Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Jeg bruker ikke så mye peng som du nevner, bruker ca tilsammen 600-700 på klipp og threading ca hver 3 mnd. Jeg bruker ikke rens men bare vann om morgenen og kvelden og så bruker jeg en skrubb i dusjen til ansiktet ca fire ganger i uka. No7 Beautiful skin, purifying Exfoliator til 129kr fra bootsapoteket. Denne kjøpte jeg for en mnd siden, har ikke kommet halvveis på tuba enda da jeg kun bruker mengden av en ert og masserer det i den såkalte t-sonen. Til fukt bruker jeg bare No7 protect & perfect intence dagkrem. Koster rundt 400kr krukka men varer i måneder med den bruken jeg har. Kremen har faktor også noe som gjør at jeg faktisk er flinkere til å bruke den hver dag. Jeg orker ikke styre og stelle for meget med sånt. Er heldig med huden, ser visstnok minst ti år yngre ut enn det jeg egentlig er. Var heldig og fikk slippe å vise legg når jeg skulle kjøpe røyk i alder av 32 år. Ang sånne prikker ( som også kalles ormer) så kan du prøve skrubb, men begynner du å rense så vil du nok se forskjell etterhvert uansett. Noen går til hudpleier og får sånn behandling som du beskrev men slikt må jo da følges opp og det koster flesk, unødig bruk av tid og penger hvis ikke tittsa var verdt hver krone da.. For all del, ikke klem på sånne sekv hvis du ikke vet hva du driver med. Du kan også kjøpe sånn maske som du smører på og som du etterpå drar av der toppene på ormene følger med, men følg bruksanvisninger. Eller søk på YouTube på å lage sånn maske til black spots, tror du bare trenger melk, gelatin og pensel. Det å drikke vann renser også huden og gir glød. Epler og pærer er også bra. Å spise mindre sukker og karbohydrater gir ofte mye mye finere hud. Og ikke minst mosjon, svett masse! Og frisk luft! Vær obs på at når du begynner med husrens o.l så kan det føre til en kort periode der det kommer kviser osv før det blir bedre. Men blir det mye så stopp med produktene øyeblikkelig da du kan ha reagert allergisk på noe.
Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, Forundret.. skrev: Jeg bruker ikke så mye peng som du nevner, bruker ca tilsammen 600-700 på klipp og threading ca hver 3 mnd. Jeg bruker ikke rens men bare vann om morgenen og kvelden og så bruker jeg en skrubb i dusjen til ansiktet ca fire ganger i uka. No7 Beautiful skin, purifying Exfoliator til 129kr fra bootsapoteket. Denne kjøpte jeg for en mnd siden, har ikke kommet halvveis på tuba enda da jeg kun bruker mengden av en ert og masserer det i den såkalte t-sonen. Til fukt bruker jeg bare No7 protect & perfect intence dagkrem. Koster rundt 400kr krukka men varer i måneder med den bruken jeg har. Kremen har faktor også noe som gjør at jeg faktisk er flinkere til å bruke den hver dag. Jeg orker ikke styre og stelle for meget med sånt. Er heldig med huden, ser visstnok minst ti år yngre ut enn det jeg egentlig er. Var heldig og fikk slippe å vise legg når jeg skulle kjøpe røyk i alder av 32 år. Ang sånne prikker ( som også kalles ormer) så kan du prøve skrubb, men begynner du å rense så vil du nok se forskjell etterhvert uansett. Noen går til hudpleier og får sånn behandling som du beskrev men slikt må jo da følges opp og det koster flesk, unødig bruk av tid og penger hvis ikke tittsa var verdt hver krone da.. For all del, ikke klem på sånne sekv hvis du ikke vet hva du driver med. Du kan også kjøpe sånn maske som du smører på og som du etterpå drar av der toppene på ormene følger med, men følg bruksanvisninger. Eller søk på YouTube på å lage sånn maske til black spots, tror du bare trenger melk, gelatin og pensel. Det å drikke vann renser også huden og gir glød. Epler og pærer er også bra. Å spise mindre sukker og karbohydrater gir ofte mye mye finere hud. Og ikke minst mosjon, svett masse! Og frisk luft! Vær obs på at når du begynner med husrens o.l så kan det føre til en kort periode der det kommer kviser osv før det blir bedre. Men blir det mye så stopp med produktene øyeblikkelig da du kan ha reagert allergisk på noe. Takk for gode tips. Må bake de inn i rutinene mine. Du er gull.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder tennene så anbefaler jeg denne tannkremen som selges på apoteket, den koster ca. 100kr og funker faktisk veldig bra. Når det gjelder hud og bryn ville jeg bestilt en time hos hudpleier for råd/tips så slipper du å bruke penger på ting som kanskje ikke passer huden din. Hudpleier napper og vokser også bryn. Ellers er godt kosthold, fysisk aktivitet og frisk luft supert for et friskere utseende. Anonymkode: 9dc38...6ff Kan ikke hjelpe så mye men denne tannkremen kan jeg slå et slag for! En venn av meg slet med veldig gule tenner, og så så vi en forbrukertest på hvitnings-tannkremer der denne gikk av med seieren fordi den ikke inneholdt slipemidler:) Og vi så forskjell etter bare en uke(og han hadde rimelig gule tenner ass). Anonymkode: 0fb1a...a34 1
Forundret.. Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 (endret) Bare hyggelig Det skulle forresten stå hudrens og ikke husrens i nederste avsnitt. Og det med å ikke klemme på sånne uten å vite hva du driver med gjelder forsovet både ormene og tittsa.. Endret 5. august 2016 av Forundret.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Min erfaring er å bruke minst mulig dilldall. Det viktigste er en god hudrens og en god krem. Spør om hjelp der hvor man kjøper slikt så får du noe som passer deg. Hvis hudpleiern sier du har ormer så har du nok det(sorte talgprikker). Du kan enten kjøpe redskap og fjerne de på den laangsomme måten eller så fins det masker som drar med seg det meste av driten når den har størkna. Å fjerne hudormer kan gjøre underverker for utseendet, fordi man fort ser litt skitten ut med mye av det. Ellers så kan du lære deg å nappe monobrynet ditt. Du får eventuelt kjøpt sånne voksstrips til ansiktet. Men det er fort gjort å nappe når du har teknikken på plass, holder lenger enn barbering. Det var mine billigtips. Har du råd og tid så kan du jo selvfølgelig dra til hudpleier og frisør Anonymkode: 55217...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 45 minutter siden, PetterPanne skrev: *** Med liten og stor flaske, så mener jeg å huske at den store var sånn hverdagsrens, og den lille var en ansiktsmaske. Regna med at dere damer visste hva MD formulations var, for jeg dro i butikken og sa jeg trengte noe for å rense trynet mitt. Hun solgte meg det dyreste de hadde. Sånn er livet som sau. *** Det vet vi for så vidt. Det er et hudpleiemerke som har mange, mange, mange forskjellige produkter, og beskrivelsen du gir er ikke på langt nær nok til å vite hva du har kjøpt, dessverre. Anonymkode: 8c086...547
Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet vi for så vidt. Det er et hudpleiemerke som har mange, mange, mange forskjellige produkter, og beskrivelsen du gir er ikke på langt nær nok til å vite hva du har kjøpt, dessverre. Anonymkode: 8c086...547 Ok skal poste bilde når jeg kommer hjem!
ViljaH Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Laser er permanent hårfjerning, og har du penger og nok hat til monobrowet, så kjør på. Over tid vil det være billigere enn threading til 1000-1500 pr år. Du må ha mørkt hår for laser. Du bør bruke skrubb (exfoliere) i ansiktet ca en gang i uka for å få glød. Jeg bruker en fra Lancome. Og kjøp deg en god ansiktskrem som du bruker morgen og kveld, det vil hjelpe deg å holde huden ung. Gammel slitt hud er vanskelig å reversere, så her må man jobbe preventivt. Jeg bruker krem fra Kanebo som jeg er innmari fornøyd med, føles ikke feit og klissete på. Av alle produktene på mitt bad, prioriterer jeg mest penger på ansiktskrem. Jeg føler det har vært riktig hver gang noen blir overrasket over alderen min, ofte 10 år yngre tror de jeg er. Rekorden er vel 13 år.
Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 (endret) På 5.8.2016 den 15.08, ViljaH skrev: Laser er permanent hårfjerning, og har du penger og nok hat til monobrowet, så kjør på. Over tid vil det være billigere enn threading til 1000-1500 pr år. Du må ha mørkt hår for laser. Du bør bruke skrubb (exfoliere) i ansiktet ca en gang i uka for å få glød. Jeg bruker en fra Lancome. Og kjøp deg en god ansiktskrem som du bruker morgen og kveld, det vil hjelpe deg å holde huden ung. Gammel slitt hud er vanskelig å reversere, så her må man jobbe preventivt. Jeg bruker krem fra Kanebo som jeg er innmari fornøyd med, føles ikke feit og klissete på. Av alle produktene på mitt bad, prioriterer jeg mest penger på ansiktskrem. Jeg føler det har vært riktig hver gang noen blir overrasket over alderen min, ofte 10 år yngre tror de jeg er. Rekorden er vel 13 år. snip Endret 22. november 2016 av PetterPanne
fuglekvitter__ Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 11 timer siden, PetterPanne skrev: OK. så damer, jeg trenger deres hjelp Jeg har sånn MD formulations greier hjemme som jeg kjøpte for fem år siden. Det er en stor flaske og en liten en. Sånn maske type ting. Kan jeg fortsatt bruke den? Hva anbefaler dere å bruke for en skitten mann med alt for mye hårvekst å bruke for rens for ansiktet? Som gjerne ikke er for dyrt og som får huden til å gløde. Og så sliter jeg med semi-monobrow. Er jævla lei av å måtte kjøre barberhøvelen i mellom øyenbryna mine hele tiden. Hva er bedre? Napping? Voksing? LASER? Er på tide at jeg blir litt fabulous jeg også. Og jo, siden jeg er i gang. Hva er den mest skånsomme måten å bleke tenna på? Gult smil er ikke så hot har jeg hørt. KOM IGJEN DAMER: DETTE KAN DERE. Amaze me. Du svarer egentlig på alt dette selv, så...
Gjest PetterPanne Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Du svarer egentlig på alt dette selv, så... Jeg fikk svarene jeg søkte, men ok. If you say so.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 20 minutter siden, PetterPanne skrev: Glemte nesten å laste opp bilde av den MD formulations greia jeg hadde kjøpt. Her er den: Rens og maske, de er fine til ditt behov. Den masken skal være god på hudormer såvidt jeg kan huske. Du kan nok bruke dem ennå hvis de ikke lukter ekkelt eller har endra farge/konsistens. Anonymkode: 5f0f7...34f
tvillingmoder Skrevet 7. august 2016 #18 Skrevet 7. august 2016 Mange gode tips her 😊 Ville bare legge til en ting, viktig å skifte på senga ofte, mye skitt som samler seg på putevar osv 😉
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #19 Skrevet 7. august 2016 Merket bad norvegian har sett med rens og krem tilpasset mannehud. Fås på Www.blivakker.no blant annet. Ellers ville jeg tatt airflow hos tannlegen. Og brynene hos frisøren. Anonymkode: 3c645...a18 1
Gjest Krigerunge Skrevet 7. august 2016 #20 Skrevet 7. august 2016 Han kødder folkens, han er skjønn som faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå