Emit Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 finner ikke tråden for tolking av EL tester, så spør her og håper det er ok! Er denne positiv??
malla1989 Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Hmm! Jeg hadde ikke tolka den som positiv, i og med at teststreken skal være like sterk som den andre. Jeg pleier ofte å få dette resultatet dagen før eggløsning, så jeg ville testet igjen i morgen 😊 Lykke til! 😊 1
Frøkenfryd30 Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Den ville jeg tolket som negativ, men like før 😊 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Negativ, dessverre. Anonymkode: 0b126...4cd
Emit Skrevet 6. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2016 Tok en til senere på dag, den var svakere. I dag mye svakere. Den dagen før hadde jeg lagt på badet og skulle sjekke om en stund, men mannen hadde kastet den i mellomtiden. Så fikk ikke sjekket den skikkelig. Han sa det var to streker, som lignet så da har jeg enten hatt el eller ikke denne perioden! Men men har gjort det vi skulle, så får se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå