AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Han kommer alltid med slemme og ekle kommentarer, til alle, er egoist og har ved flere anledninger vært ekkel mot meg. Vet ikke om det er seksuelt, men han har trykket seg opp mot meg etc. Eller invitert til at jeg skulle sitte på fanget. Samboeren min så det og kjeftet på ham. Jeg vet ikke hva det er! Men han er slem og ekkel, og jeg føler meg utrygg på ham. Flere som har opplevd noe av det samme ? Anonymkode: e0b7c...645
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Har hatt en svigerfar som trykkte seg inn til meg,kyssa meg på halsen et par ganger, tatt meg flere ganger på rompa og en gang tok han tak i brystet mitt.jeg sluttet å prate med han og se på han.nå er jeg skilt , men møter på han nå og da.jeg behandler han som luft.jæ... drittsekk...ja jeg sa ifra til da mannen min, men han gjor ingenting.det var neste det verste.. Anonymkode: 49866...716 1
Honey Dew Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en svigerfar som trykkte seg inn til meg,kyssa meg på halsen et par ganger, tatt meg flere ganger på rompa og en gang tok han tak i brystet mitt.jeg sluttet å prate med han og se på han.nå er jeg skilt , men møter på han nå og da.jeg behandler han som luft.jæ... drittsekk...ja jeg sa ifra til da mannen min, men han gjor ingenting.det var neste det verste.. Anonymkode: 49866...716 Hadde jeg vært deg og du var hos familien og grabbet tak i deg, skulle han virkelig fått høre det og i alles påhør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå