Gå til innhold

Hva syns dere om disse navnene? (til en baby)

kkristin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte Vår.. det synes jeg er litt søtt, ellers ingen av de.. :sjenert:

Og det betyr ikke dermed at jeg har Bendik, Kasper, Chanett eller Alexandria som favorittnavn.. :roll:

Teit kommentar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg egentlig veldig konservativ. Men jeg synes klangen i Rein og Irja var nydelig. (prøv å si det høyt "I r j a"....)

Ole blir for kjedelig. Brand... Jeg vet ikke jeg. "Han heter brann". Nei, jeg får det ikke til å stemme.

Men alt kommer an på hva man er vant til å høre. Gå med magefølelsen. I det øyeblikket sønnen min deiset ut (beklager bildet) kastet jeg ett blikk på ham og bare VISSTE han ver perfekt for navnet vi valgte.

Venninna mi hadde det helt motsatt, så de gikk for reserveløsningen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke uttale meg om noen av navnene, ville bare si at det er viktig å huske at babyen ikke blir baby alltid. Vet for eksempel ikke om jeg synes Lillebror er et passende navn på en 80 år gammel mann selv om det er søtt på en toåring i selebukse og bustesveis ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylva syntes jeg var pent også, også liker jeg egentlig Siren, men akkurat nå sitter Farmen-Siren litt for mye i... men navnet er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Ylva og Ole er fine navn!!

Ole er kjempe søtt og nesten ingen heter bare OLE..alle heter noe mere liksom. Ole var ett av mine alternativer hvis dette blir gutt men samboern satte foten ned desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...