Gjest happyending Skrevet 11. november 2004 #21 Del Skrevet 11. november 2004 Ikke jeg heller. :-? Henger meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 11. november 2004 #22 Del Skrevet 11. november 2004 Likte Vår.. det synes jeg er litt søtt, ellers ingen av de.. Og det betyr ikke dermed at jeg har Bendik, Kasper, Chanett eller Alexandria som favorittnavn.. Teit kommentar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #23 Del Skrevet 11. november 2004 Likte heller ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 11. november 2004 #24 Del Skrevet 11. november 2004 Likte bare Irja av de der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2004 #25 Del Skrevet 11. november 2004 Pål og Ole (gjerne i kombinasjon med andre navn) er navn jeg liker. Helt ordinære navn. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 11. november 2004 #26 Del Skrevet 11. november 2004 Henger meg på Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. november 2004 #27 Del Skrevet 11. november 2004 Selv er jeg egentlig veldig konservativ. Men jeg synes klangen i Rein og Irja var nydelig. (prøv å si det høyt "I r j a"....) Ole blir for kjedelig. Brand... Jeg vet ikke jeg. "Han heter brann". Nei, jeg får det ikke til å stemme. Men alt kommer an på hva man er vant til å høre. Gå med magefølelsen. I det øyeblikket sønnen min deiset ut (beklager bildet) kastet jeg ett blikk på ham og bare VISSTE han ver perfekt for navnet vi valgte. Venninna mi hadde det helt motsatt, så de gikk for reserveløsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. november 2004 #28 Del Skrevet 11. november 2004 Har alltid likt navnet Vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 11. november 2004 #29 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg liker Ylva veldig godt, men så kjenner jeg to stykker som heter det da. Irja syns jeg også var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel Skrevet 11. november 2004 #30 Del Skrevet 11. november 2004 Skal ikke uttale meg om noen av navnene, ville bare si at det er viktig å huske at babyen ikke blir baby alltid. Vet for eksempel ikke om jeg synes Lillebror er et passende navn på en 80 år gammel mann selv om det er søtt på en toåring i selebukse og bustesveis ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. november 2004 #31 Del Skrevet 11. november 2004 Ylva syntes jeg var pent også, også liker jeg egentlig Siren, men akkurat nå sitter Farmen-Siren litt for mye i... men navnet er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. november 2004 #32 Del Skrevet 11. november 2004 Syns Ylva og Ole er fine navn!! Ole er kjempe søtt og nesten ingen heter bare OLE..alle heter noe mere liksom. Ole var ett av mine alternativer hvis dette blir gutt men samboern satte foten ned desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå