Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 dop. Begynte å spotte lott brunt i går og tenkte at mensen er på vei. Har de to siste nettene risset på natta, noe som er veldig ulikt meg. Tok en test på morningen idag, men hadde akkurat tusset, skviset bare ut noen dråper for testens skyld. Så på den etter 3 min og det var svak strek. Ble sur fordi jeg hører at BT kan gi skyggesider, og tenkte at det var feil. Tok derfor en til som ble helt lik etter 3 min 😳 

legger ved bilde, vanskelig å fokusere på 2 tester så legger ut et av hver også. Finnes det håp?❤️

gikn

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det strek er det jo håp :) klarer ikke se den eg da, men er på mobil, lite bilde. Med ungene jeg har fått har jeg blødd mange uker i graviditeten. Mistet to ganger, det var ganske likt. Så vanskelig å si! Ta blodprøver hos legen og/eller ny test om noen dager. Lykke til :) 

Skrevet

Fikk enda sterke billigtest nå😳 innen 3 minuter. Men den digitala lyste negativ mot meg :-( 

Skrevet

Merkelig!! Med første graviditet hos meg var den positiv 4 dager før ikm. De to andre der jeg mistet var den negativ lenge over ikm. Tilfeldig eller ikke, det vet ikke jeg. Men digital trenger jo mye mer hcg. For å bli pos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...