AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Mange ganger tenkt over om orgasme å sex oppleves likt for han og henne. Mange sier jo at gutten får både svakere å kortere orgasmer å opplever ikke sex som like intenst å deilig? Føler at det må være forskjeller å at ikke alle opplever dette likt og at både gutter å jenter Kan få både svake å sterke orgasmer. Jeg opplever at typen min som er 18 får både flere å sterkere orgasmer enn meg selv. Han både bråker å stønner mer enn meg, ofte stønner han utrolig høyt. Han har å har veldig mye kramper i kroppen når han får orgasme. Han får også alltid minst tre-fire orgasmer hver gang vi har sex, en gang fikk han 12 orgasmer på ei natt. Andre som tenker eller lurer på hvordan gutter å jenter opplever sex å orgasme? J 20 Anonymkode: 91238...84b
jabx Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: en gang fikk han 12 orgasmer på ei natt På rad, eller fordi dere pulte 12 ganger?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 11 minutter siden, jabx skrev: På rad, eller fordi dere pulte 12 ganger? Han fikk 12 på rad på samme omgangen. Jeg tok lissom ikke tiden, men i løpet av sånn ca litt 30 minutter tenker jeg. Vi hadde holdt på lenge å jeg hadde teaset han i en lang stund. Han var bare dødskåt å orgasmene bare kom å kom etter hverandre. Anonymkode: 91238...84b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Tenk deg at du klør i øret. Har fingen eller øret det best? Svar avgitt. Anonymkode: 0c516...901 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk deg at du klør i øret. Har fingen eller øret det best? Svar avgitt. Anonymkode: 0c516...901 Lurer ikke du eller andre på dette. Både hvordan det oppleves og hvordan det hadde vært å opplevd å være det andre kjønn for 1 dag? Anonymkode: 91238...84b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå