Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til noe spenstig å gjøre på date? Noe annet enn å ta en kaffi/øl. Har fine erfaringer med å gå på fjelltur med de jeg dater. Men det er ikke så gøy når det regner. Tenker kanskje museum, akvarie eller noe slikt. Forslag noen?:romeo:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kappløp, den som vinner får et kyss av den andre.

Anonymkode: c9380...305

• Liker 4
Skrevet

Var på date en hel helg, hvor vi gikk tur, laget mat sammen og koste oss på flere måter. Men vil ikke anbefale å ta en hel helg på første date da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date med en fra tinder, vi fant ut at begge spiller pokemon go, så vi skal gjøre det :P også en øl etterpå.

Anonymkode: 1f0ed...2d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sex er jo en god gammel slager da.

Anonymkode: 48c57...372

Gjest Fox Mulder
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på date med en fra tinder, vi fant ut at begge spiller pokemon go, så vi skal gjøre det :P også en øl etterpå.

Kreativt og godt forslag :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri lagd store planer om det er en førstedate med en fra nett. Da vil jeg ha muligheten for å rømme fort som faen men også holde det åpent for mer enn et hei. 

Ergo så avtaler jeg aldri noe mer enn en kort spasertur med muligheter for retrett, eller en kaffe. 

Så får heller de spenstige datene komme etter hvert. 

Og når jeg tenker meg om, så dater jeg aldri noen fra tinder. Jeg møter de og gir de en halvtime av mitt liv. Men som regel har de få jeg har møtt vært greie menn, så de fikk mer enn en halvtime. Men ikke alle som fikk så mye mer enn det heller :P 

Men en fikk en hel helg også ;) fordelen med å være fleksibel. 

Anonymkode: 2b191...473

Skrevet

Dra på badeland. Det er kjempemorsomt og gir mange sjanser til litt uskyldig berøring. Kanskje ikke på første date, men det er helt innafor på både andre og tredje. Det forutsetter selvsagt at du føler deg komfortabel i bikini foran daten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Dra på badeland. Det er kjempemorsomt og gir mange sjanser til litt uskyldig berøring. Kanskje ikke på første date, men det er helt innafor på både andre og tredje. Det forutsetter selvsagt at du føler deg komfortabel i bikini foran daten.

Som førstedate er ikke dette en god ide. Poenget er at man skal kunne komme seg vekk om daten går dårlig.

Anonymkode: c9380...305

Gjest Mysticgirl
Skrevet
6 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Da blir man jo målt opp og ned . Nei, jeg også holder en knapp på bowling som Honeyblossom sa :)

Skrevet

Tennis :laugh:

Skrevet
Den 5.8.2016 at 11.55, AnonymBruker skrev:

Hahaha, jeg har gjort det jeg og. Men da daten startet viste det seg at han ikke hadde det pga for dårlig telefon, han ville bare se på og følge med. Skuffa!! Endte med at vi gjorde noe annet mesteparten av tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå en tur på bibliotek sammen? Leie en kama sutra bok, ta den med på cafe, bla i den sammen, bli enige om hva som ser kulest ut....og så gå hjem og teste det ut? Gjorde jeg på date en gang. Blikket hans da jeg foreslo dette var UBETALELIG!! :fnise:  Ble fantastisk date, men nå er jeg rimelig frisinnet da. 

Anonymkode: 82587...219

• Liker 3
Skrevet

Jeg legger merke til at mange synes det er et poeng at man skal ha mulighet til å komme seg raskt og enkelt unna dersom det ikke går så bra. For min del er det ikke så viktig. Klarer fint å kose meg sammen med folk selv om man merker at kjemien ikke er der. Man merker det sånn ca med en gang om det er sånn at personen er potensiell som kjæreste eller ikke. Nå har datet ganske mange i det siste, og jeg har hatt det veldig hyggelig sammen med de jeg har truffet selv om jeg merker at det ikke er klaff. Når man har forberedt seg og satt av en kveld, så kan man jo like godt gjøre det beste ut av situasjonen. Har alltid holdt ut i over 2 timer :smilbla: Trikset er jo på en måte å formidle at interessen ikke er der for et mulig forhold, men at man likevel vil bli værende en stund. Da gir man den andre et valg, og det er en helt fair ting å gjøre. 

Skrevet
4 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Tennis :laugh:

Lommetennis? ;)

Skrevet
3 minutter siden, Turin skrev:

Lommetennis? ;)

Helst vanlig tennisbane der man står ca. 24 meter unna hverandre. Synes det er passelig for den første daten :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Klatring 😊

Anonymkode: 7effa...aff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drinker. Mange. 

Anonymkode: fcf57...92a

Skrevet
4 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Helst vanlig tennisbane der man står ca. 24 meter unna hverandre. Synes det er passelig for den første daten :fnise:

Dette er en lur strategi i tilfelle han viser seg å lukte vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...