AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Eg å ex gjore det slutt nå nylig å da vi bestemte oss fra å gå fra vær vår vei. Så lurte eg på om eg kune få noen points som eg kune forbrede med meg selv til neste forhold. Å seksuelle ting eg kansje trengte mer kunnskap om. Tenkte så vi begge kunne bli ein bedre kjæreste for neste person. Eg tilbude meg å kome med noen ting til henne å. Men etter dette har hun sagt hun aldri vil snakke med meg eller se meg. Å at eg skal slutte å snakke med vår felles venner som på ein måtte var folk hun kjente først da men. Eg forstår ikkje hva hun er så sur for. Så lurte på om noen her kune forklart det Anonymkode: 8fe10...df9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eg å ex gjore det slutt nå nylig å da vi bestemte oss fra å gå fra vær vår vei. Så lurte eg på om eg kune få noen points som eg kune forbrede med meg selv til neste forhold. Å seksuelle ting eg kansje trengte mer kunnskap om. Tenkte så vi begge kunne bli ein bedre kjæreste for neste person. Eg tilbude meg å kome med noen ting til henne å. Men etter dette har hun sagt hun aldri vil snakke med meg eller se meg. Å at eg skal slutte å snakke med vår felles venner som på ein måtte var folk hun kjente først da men. Eg forstår ikkje hva hun er så sur for. Så lurte på om noen her kune forklart det Anonymkode: 8fe10...df9 Seriøst? Vi kan ikke vite det uten at du forteller mer. Anonymkode: b8afc...b2c 1
Stiani Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Hun er sur fordi hun har innsett at hun har rotet til et forhold med en så vidunderlig person som deg og klarer ikke tanken på at du skal ende opp med en annen. Derfor ønsker hun å kutte all kontakt for å glemme tabben hennes så fort som mulig. Du burde selvsagt ikke høre på noe av det hun sa til deg. 1
Butterfly20 Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eg å ex gjore det slutt nå nylig å da vi bestemte oss fra å gå fra vær vår vei. Så lurte eg på om eg kune få noen points som eg kune forbrede med meg selv til neste forhold. Å seksuelle ting eg kansje trengte mer kunnskap om. Tenkte så vi begge kunne bli ein bedre kjæreste for neste person. Eg tilbude meg å kome med noen ting til henne å. Men etter dette har hun sagt hun aldri vil snakke med meg eller se meg. Å at eg skal slutte å snakke med vår felles venner som på ein måtte var folk hun kjente først da men. Eg forstår ikkje hva hun er så sur for. Så lurte på om noen her kune forklart det Anonymkode: 8fe10...df9 There you go 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Stiani skrev: Hun er sur fordi hun har innsett at hun har rotet til et forhold med en så vidunderlig person som deg og klarer ikke tanken på at du skal ende opp med en annen. Derfor ønsker hun å kutte all kontakt for å glemme tabben hennes så fort som mulig. Du burde selvsagt ikke høre på noe av det hun sa til deg. Har du lest? Anonymkode: 646c4...f78 1
Stiani Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du lest? Anonymkode: 646c4...f78 Mye 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Stiani skrev: Mye Tydelivis ikke. Anonymkode: 646c4...f78 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Kanskje dette er ting hun har forsøkt å snakke med deg om mens dere fremdeles var sammen, og at å få dette "tilbudet" nå som dere går fra hverandre er litt ... umusikalsk? Kanskje hun hadde foretrukket at du forsøkte å være en bedre kjæreste for henne, fremfor å be henne hjelpe deg å være en bedre kjæreste for noen andre? Kanskje hun ikke satte pris på hintingen om at hun kan bli bedre i senga? Vill tipping herfra. Høres ut som et strålende forhold, forresten. Masse god og tydelig kommunikasjon. Anonymkode: cc84b...5cd 1
Stiani Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tydelivis ikke. Anonymkode: 646c4...f78 Tror du, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Stiani skrev: Tror du, ja. Nei, tviler du synes det hadde vært ok, om din nylige x skulle snakke med deg, om bla annet seksuelle ting slik at hun kunne bli en bedre kjæreste for neste person. Og skulle påpeke ting du kunne gjøre for å være en bedre kjæreste? Til neste person. Det er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 646c4...f78 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dette er ting hun har forsøkt å snakke med deg om mens dere fremdeles var sammen, og at å få dette "tilbudet" nå som dere går fra hverandre er litt ... umusikalsk? Kanskje hun hadde foretrukket at du forsøkte å være en bedre kjæreste for henne, fremfor å be henne hjelpe deg å være en bedre kjæreste for noen andre? Kanskje hun ikke satte pris på hintingen om at hun kan bli bedre i senga? Vill tipping herfra. Høres ut som et strålende forhold, forresten. Masse god og tydelig kommunikasjon. Anonymkode: cc84b...5cd Vi prøvde flere gange å eg prøvde alt eg kune. Det gjore hun å men det funket bare ikke. Vi endte bare opp med krangle å kjefte på værandre. sex var den eneste tiden vi ikke kranglet. Så helle forhold var bare sex å ikke noe mer. Er jo artig ei stund men funker ikke i lengden. Anonymkode: 8fe10...df9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dette er ting hun har forsøkt å snakke med deg om mens dere fremdeles var sammen, og at å få dette "tilbudet" nå som dere går fra hverandre er litt ... umusikalsk? Kanskje hun hadde foretrukket at du forsøkte å være en bedre kjæreste for henne, fremfor å be henne hjelpe deg å være en bedre kjæreste for noen andre? Kanskje hun ikke satte pris på hintingen om at hun kan bli bedre i senga? Vill tipping herfra. Anonymkode: cc84b...5cd Anonymkode: 646c4...f78
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, tviler du synes det hadde vært ok, om din nylige x skulle snakke med deg, om bla annet seksuelle ting slik at hun kunne bli en bedre kjæreste for neste person. Og skulle påpeke ting du kunne gjøre for å være en bedre kjæreste? Til neste person. Det er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 646c4...f78 Vist du ikke vett hva din feil var eller hva du er dårlig hvordan kan du bli bedre da ? Det er jo eneste måten å utvikle seg på. Vist ikke skjer kan det samme i gjend. Er det virkelig så ulogisk ? Anonymkode: 8fe10...df9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vist du ikke vett hva din feil var eller hva du er dårlig hvordan kan du bli bedre da ? Det er jo eneste måten å utvikle seg på. Vist ikke skjer kan det samme i gjend. Er det virkelig så ulogisk ? Anonymkode: 8fe10...df9 Klarte dere ikke å snakke om problemene deres uten å krangle mens dere fremdeles var sammen og forelsket er det vel ikke spesielt realistisk å tro at dere skal klare det bedre nå som det er slutt. Anonymkode: cc84b...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 40 minutter siden, Stiani skrev: Hun er sur fordi hun har innsett at hun har rotet til et forhold med en så vidunderlig person som deg og klarer ikke tanken på at du skal ende opp med en annen. Derfor ønsker hun å kutte all kontakt for å glemme tabben hennes så fort som mulig. Du burde selvsagt ikke høre på noe av det hun sa til deg. Det tenkte jeg å. Anonymkode: 6e905...54c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarte dere ikke å snakke om problemene deres uten å krangle mens dere fremdeles var sammen og forelsket er det vel ikke spesielt realistisk å tro at dere skal klare det bedre nå som det er slutt. Anonymkode: cc84b...5cd Ja men det var når vi var i lag å måtte holde forholde i sammen nå er det jo bare sånn. At vi kansje kan få det bedre senere. Håper jo hun får det bra vidre i livet. Vett bare det blir ikke med meg å det er for det beste for begge. Hmm nei kansje det er bare eg som er litt kald å tenke for logisk om det. Vett ikke eg. Men takk for ditt innblikk. Anonymkode: 8fe10...df9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Hun har vel følelser for deg og når da du ber om tips til sex med andre kvinner, følte hun seg såret og fornærma. Når du sa du også kunne gi henne tips, tenker jeg det svei veldig hardt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg å ex gjore det slutt nå nylig å da vi bestemte oss fra å gå fra vær vår vei. Så lurte eg på om eg kune få noen points som eg kune forbrede med meg selv til neste forhold. Å seksuelle ting eg kansje trengte mer kunnskap om. Tenkte så vi begge kunne bli ein bedre kjæreste for neste person. Eg tilbude meg å kome med noen ting til henne å. Men etter dette har hun sagt hun aldri vil snakke med meg eller se meg. Å at eg skal slutte å snakke med vår felles venner som på ein måtte var folk hun kjente først da men. Eg forstår ikkje hva hun er så sur for. Så lurte på om noen her kune forklart det Anonymkode: 8fe10...df9 Dette er sprøyt. Ettersom du spurte henne om tips og slikt til neste potensielle forhold, det tyder det på at noe var galt i deres forhold og at avslutningen av det var ensidig. Mest sannsynlig ble du dumpet, og forespørselen din ligner litt på noen som trygler om å få vite hva som er galt med en. Jeg anbefaler deg på å bli bedre på kommunisering via tale og kroppsspråk. Anonymkode: 651a1...12e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 Vet du ikke hvorfor dere går ifra hverandre? Anonymkode: ab164...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå