Gå til innhold

Skypesex - tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min er i et avstandsforhold. For å holde sexlivet ved like har vi av og til "skypesex" - dvs. han runker mens jeg ser på. Jeg er rett og slett ikke en jente som liker å onanere, så jeg trives best med å se på han og fortelle han hva han skal gjøre med seg selv osv. Men nå trenger jeg litt tips! Føler det er begrenset med spenning om jeg konstant bare skal ligge naken mens han runker til puppene mine. Noen som har forslag til ting jeg kan si/gjøre? 

Anonymkode: 0c751...726

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg spesielt flink til det, men jeg kan jo prøve! :fnise:

Eksempel;

Jeg har så lyst til å svelge for deg

De fleste menn liker jo at kvinnen svelger. ;)

Du kan jo også suge på fingeren din, og stønne. Ta deg selv på puppene, og ha på deg sexy undertøy. Eventuelt strippe foran kamera, om du er komfortabel med det? 

Du trenger ikke å fingre, men du kan jo tirre han litt. Sitte i undertøyet, og ta deg på selv. Si at han skal få lov til å gjøre hva som helst med deg, og at du synes han er deilig.

Anonymkode: c0ad2...097

Gjest Krigerunge
Skrevet

- Ta på deg selv, for eksempel stryk deg på lårene, rumpa, magen, masser puppene dine 
- Bruk sexy undertøy, silke kimono eller noe annet han tenner på
- Dans for han om du kan det 

Men hvorfor liker du ikke å onanere? Altså, vi er forskjellige, men er det prestasjonsangst eller...? Det kan da ikke være noe spennende å se på noen runke om du ikke kan kose deg samtidig til det? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å la ham se på (over skype) mens jeg dusjer, beføler puppene mine og viser meg litt frem. Det setter han stor pris på, kanskje noe dere kan prøve?

Anonymkode: a4e82...70e

AnonymBruker
Skrevet

Er ingen av dere redde for at det som vises kan komme på avveie?

Anonymkode: 930c7...c72

Skrevet

Det er sikkert spennende, men med de sikkerhetshullene som stadig avdekkes, og myndigheters spionering, ville jeg aldri turt å gjøre noe så privat foran et kamera.

AnonymBruker
Skrevet

Dildo?

Anonymkode: 1d2f5...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...