Gå til innhold

Vekke følelser i kvinna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si du aldri har pratet noe med han, men han gir deg noen gode "vibber", du er glad i han. Er dette nok til at ei kvinne kan bli forelska?

Anonymkode: ac54b...c5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: e7230...e22

Skrevet

Være glad i noen en aldri har prata med... ??Skjønner ikke helt hvor du vil hen :klo:.. :vetikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Forundret.. skrev:

Være glad i noen en aldri har prata med... ??Skjønner ikke helt hvor du vil hen :klo:.. :vetikke:

Si at dere har møttes ved flere anledninger, han har vist at han vil bli kjent med deg, til og med skrevet til deg på Facebook, men du følte deg ikke helt klar for å bli kjent på det tidspunkt,så du svarte ikke.. så gikk noen år... Dere ble begge eldre, i tjueåra begge to, en liten aldersforskjell (jenta eldst). 

Altså, dere vet begge hvem hverandre er, men det har ikke blitt noe pågrunn av omstendigheter som bo/studie.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f8580...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei tror ikke det. Litt betatt kanskje, men ikke forelsket. Tror ikke jeg kunne blitt glad i noen jeg aldri har kommunisert med heller egentlig.

Anonymkode: 3252e...d51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ventet på denne tråden.

Anonymkode: f8580...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei tror ikke det. Litt betatt kanskje, men ikke forelsket. Tror ikke jeg kunne blitt glad i noen jeg aldri har kommunisert med heller egentlig.

Jeg utvider den enda litt til:

..om du så visste at fyren hadde sunne verdier, er flink med mennesker, glad i barn og er hyggelig! En flott person.

ts

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Det er vel degselv du snakker om? Så du har sendt noen du aldri har snakka med melding på FB for flere år siden. Denne personen gidda aldri svare men er "glad i deg"... ... .. Og nå lurer du på hvordan du kan vekke følelsene hennes.. Okeey. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det er vel degselv du snakker om? Så du har sendt noen du aldri har snakka med melding på FB for flere år siden. Denne personen gidda aldri svare men er "glad i deg"... ... .. Og nå lurer du på hvordan du kan vekke følelsene hennes.. Okeey. 

Spiller ingen rolle.

ts

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..om du så visste at fyren hadde sunne verdier, er flink med mennesker, glad i barn og er hyggelig! En flott person.

ts

Igjen, betatt, men ikke forelsket tror jeg. Selv om jeg tror/har hørt at denne personen har sunne verdier, er en flott person osv. må jeg oppleve det selv for at det skal utvikle seg til å bli noe mer. Uten å ha kommunisert med fyren personlig vet man egentlig veldig lite. Bare andres oppfatning eller et intrykk man har fått på avstand.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du aldri har pratet noe med han, men han gir deg noen gode "vibber", du er glad i han. Er dette nok til at ei kvinne kan bli forelska?

Ikke forelska, men legge merke til i positiv forstand. Step up!

Anonymkode: 6c922...8d9

• Liker 1
Skrevet

For min del skal det både hyppig kommunikasjon og det å møtes i der virkelige liv for å i det hele tatt bli skikkelig betatt eller glad i noen. I disse eksemplene du gir hadde jeg kanskje vært nysgjerrig og småinteressert. Kanskje.

Gjest Lithe.
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at dere har møttes ved flere anledninger, han har vist at han vil bli kjent med deg, til og med skrevet til deg på Facebook, men du følte deg ikke helt klar for å bli kjent på det tidspunkt,så du svarte ikke.. så gikk noen år... Dere ble begge eldre, i tjueåra begge to, en liten aldersforskjell (jenta eldst). 

Altså, dere vet begge hvem hverandre er, men det har ikke blitt noe pågrunn av omstendigheter som bo/studie.

ts

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Haha, har sagt det før og sier det igjen; det er en kunst å få frem et bilde når man fremstiller noe, og dette ble veldig rotete å forholde seg til ts. Men du lurer på om du kan vekke følelser hos en jente som vet hvem du er, som er glad i deg?

Jeg må jo si at muligheten er der. Bare prøv å kom i kontakt med henne og se hvor det fører seg.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg snakke for min egen del: Jeg kan bli glad i et menneske når jeg ser at det mennesket har empati for andre, eller at jeg finner ut at det mennesket er et snilt menneske. Jeg trenger altså ikke å ha pratet med mennesket før, det er nok at jeg ser og opplever.

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Forundret.. skrev:

Svar:

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg snakke for min egen del: Jeg kan bli glad i et menneske når jeg ser at det mennesket har empati for andre, eller at jeg finner ut at det mennesket er et snilt menneske. Jeg trenger altså ikke å ha pratet med mennesket før, det er nok at jeg ser og opplever.

ts

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

At man for eksempel går i samme klasse og får se hverandre? Om man kan begynne å like noen i en setting hvor man observerer andres oppførsel sådan?

Anonymkode: 2e3e1...01f

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man for eksempel går i samme klasse og får se hverandre? Om man kan begynne å like noen i en setting hvor man observerer andres oppførsel sådan?

Anonymkode: 2e3e1...01f

Tja, for eksempel det ? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Jeg er også sånn. Jeg legger mer merke til menn som holder på i det stille enn de som forsøker å få meg til å se dem. Men ikke alle er som oss.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er hun jenta sånn som har mye empati?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...