AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Vil så gjerne ha vaskehjelp, men aner ikke hvordan jeg finner noen man kan stole på! Vi har jo alle sett skjulte klipp fra byråder som stjeler og griser. Dere som har vaskehjelp, hva gjør dere? Tips?? Anonymkode: 67af0...d1a
Million Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Du må egentlig bare annonsere i lokalmiljøet. Lapp på butikken kanskje, og/eller f.eks. en annonse på en eller annen lokal Facebook side for tjenester og kjøp/salg. Du kan også forhøre deg i lokalmiljøet, folk du kjenner rundt omkring der du bor, om noen bruker en vaskehjelp de er fornøyd med. Da kan du spørre om å få telefonnummeret og ringe og spørre om vedkommende har ledig tid til å vaske hos deg også. En venninne av meg bruker et polsk ektepar som vaskehjelp, og de fikk hun anbefalt av en bekjent som også brukte de. De gjør en veldig god jobb. Skriv et innlegg på Facebook veggen din og spør om noen bekjente i nabolaget/distriktet kjenner til gode vaskehjelper? Kanskje du får et tips eller to der. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Finn et seriøst byrå. Private vaskehjelper som tar bilder av hjem og innbo og viser til venner og bekjente slipper ikke vi inn flere ganger. Anonymkode: e276a...662
Gjest marizz Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Finnes mange private som ønsker å vaske som helt sikkert er til å stole på. Kanskje noen studenter? Er jo greit å finne noen som har flere referanser, og som du kan bli litt kjent med før du slipper de inn i hjemme ditt.
evelynn Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 (endret) Jeg er fra Polen, så det var lett til meg Jeg har ansatt ei jenta som har barn I samme barnehage som barna mine, så d3t gjør at jeg stoler på henne . Endret 5. august 2016 av evelynn 1
hjertesukka Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Ja, småjobber på Finn har jeg brukt mange ganger.(til andre ting)- Men der kan man lese hva andre skriver om dem og om de er pålitelige osv.
Zienna Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Jeg ser mange annonsere etter vaskehjelp på lokale sider for kjøp/salg på FB. Der når du ut til mange kjapt og enkelt. Det viktigste er uansett å bruke tid på å fortelle den som skal vaske hvor og hvordan. Vi hadde vaskehjelp da barna var små og vi jobbet mye. Viste henne hvor hun fant hva, og hvordan jeg selv gjorde det. Videre skrev jeg en lapp til henne hver gang hun skulle vaske, om hva jeg ønsket. F,eks. at hun kunne glemme stuen, men i stedet vaskekjøkkenet grundigere o.l.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 22 minutter siden, Zienna skrev: Jeg ser mange annonsere etter vaskehjelp på lokale sider for kjøp/salg på FB. Der når du ut til mange kjapt og enkelt. Det viktigste er uansett å bruke tid på å fortelle den som skal vaske hvor og hvordan. Vi hadde vaskehjelp da barna var små og vi jobbet mye. Viste henne hvor hun fant hva, og hvordan jeg selv gjorde det. Videre skrev jeg en lapp til henne hver gang hun skulle vaske, om hva jeg ønsket. F,eks. at hun kunne glemme stuen, men i stedet vaskekjøkkenet grundigere o.l. Sånn har jeg gjort det også. Har hatt noen ting som gjelder hver gang - Kjøkken og bad feks. Nedi sofaen og sengeskift feks annenhver uke. Anonymkode: 094e3...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå