Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 16 år gammel jente som føler at jeg blir holdt litt utenfor. Jeg er alltid der for vennene mine om de er lei seg eller om de eventuelt er glade og har lyst til å dele det med meg. Men så fort jeg er lei meg eller trenger støtte så er ingen der for meg? Jeg har ingen bestevenninne akkurat, jeg var med en stor jentegjeng på ungdomsskolen men så fort vi begynte å vgs så har vi blitt splittet opp, og jeg forstår ikke hva jeg gjør galt.. Jeg er hyggelig med alle, er sosial og alt men føler allikevel at jeg er andre valget viss ikke femte.. Det er utrolig sårt. De jeg kjenner har begynt å samle inn penger til russegruppa si osv, men ingen har spurt meg om jeg har lyst til å bli med og jeg føler meg bare så alene. Jeg har spurt til og med om jeg kan bli med og da sa hun ene "du får spørre hun som er leder for gruppa" osv, det er akkurat som at ingen liker meg. Hva søren skal jeg gjøre, føler meg helt mislykka 

Anonymkode: c6d90...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å være der for dem når de maser på deg. Gi en beskjed om at det vil være vanskelig for deg å steppe inn pga du har planer. Hvorfor? Jo, fordi for dem er du bare det du kan gi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...