Variert skydekke Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Jeg er egentlig bare litt nysgjerrig på dette med å komme samtidig. Samboeren min og jeg kommer samtidig HVER gang vi har sex,men etter alt venninne-snakk jeg har hatt oppgjennom, får jeg inntrykk av at dette ikke er så vanlig. Hva slags erfaringer har dere med dette? Er det vanligere enn jeg tror,eller er vi bare veldig heldige som har det sånn?
frk91 Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Om vi ønsker så kan vi komme sammen hver gang, men pga at det blir så mye kliss om han kommer inni meg så bruker han som regel å holde seg til jeg kan suge han.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Opplevde det samme med exen, men jeg har inntrykk av at det ikke er vanlig. Har sett innlegg her inne tidligere, der man blir beskyldt for å enten skryte eller lyve. Anonymkode: 6d2b1...743
Gjest Krigerunge Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Jeg har også hatt det slik i forholdene jeg har vært i. Har selv også fått inntrykk at det er ikke så veldig normalt. Dumt, for det er helt vidunderlig å komme sammen. At man blir beskyldt for å skryte eller lyve fordi man liker å komme sammen er patetisk.
Variert skydekke Skrevet 4. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2016 Hvorfor skulle man skryte og lyve om det? Det er da ikke vitenskapelig umulig å få til 😅Men det krever vel ganske god "sex-kjemi", i tillegg til at jenta kommer relativt lett,og gutten klarer å holde seg frem til det rette tidspunktet. Det kan derfor sikkert være vanskelig å få til når man ikke er i faste forhold.
Charmander Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 39 minutter siden, Arabella3 skrev: Jeg er egentlig bare litt nysgjerrig på dette med å komme samtidig. Samboeren min og jeg kommer samtidig HVER gang vi har sex,men etter alt venninne-snakk jeg har hatt oppgjennom, får jeg inntrykk av at dette ikke er så vanlig. Hva slags erfaringer har dere med dette? Er det vanligere enn jeg tror,eller er vi bare veldig heldige som har det sånn? Hadde det slik med en ex og hun jeg er med nå. Begge vil at jeg skal komme inni dem fordi de kommer omtrent alltid samtidig. Har lest litt om det og det virker veldig vanlig.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Det er da ikke så uvanlig? Når hun kommer først trekker skjeden seg sammen, og det er som regel nok til å dytte han over kanten. Anonymkode: a20e1...264
kalaush Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Vi kommer nesten aldri sammen, jeg pleier å være hjemme kl.1600 og hun kl.15.30! Men det hender jo at vi møttes ved døra en sjelden gang! 7
Katten.2.0 Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 14 timer siden, frk91 skrev: Om vi ønsker så kan vi komme sammen hver gang, men pga at det blir så mye kliss om han kommer inni meg så bruker han som regel å holde seg til jeg kan suge han. Kliss? :o Om man skulle holdt seg unna seksuelle ting fordi de er litt klissete går man jo glipp av utrolig mye! Er muligens litt farget av at jeg synes intet annet er bedre enn å komme inni. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig å komme samtidig sånn "til vanlig," altså om man ikke legger litt effort i det. Som regel kommer den ene før den andre. Vi gjør begge deler her i huset, noen ganger må vi jobbe litt for det, andre ganger skjer det bare. Men så lenge man er fornøyd med hvordan ting er så spiller det vel ingen rolle hva andre gjør:) Anonymkode: 9e700...e57
Variert skydekke Skrevet 5. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig å komme samtidig sånn "til vanlig," altså om man ikke legger litt effort i det. Som regel kommer den ene før den andre. Vi gjør begge deler her i huset, noen ganger må vi jobbe litt for det, andre ganger skjer det bare. Men så lenge man er fornøyd med hvordan ting er så spiller det vel ingen rolle hva andre gjør:) Anonymkode: 9e700...e57 Såklart det ikke spiller noen rolle så lenge man er fornøyd ☺Dette var mest for nysgjerrighetens skyld,ikke for å dømme de som ikke har det slik 😉
Butterfly20 Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 For min del liker jeg ikke at mannfolket kommer samtidig som meg, siden jeg har ganske lange orgasmer, og de da blir komprimert når orgasmen hans er ferdig lenge før min. Jeg kommer utrolig lett, så jeg får jo mange gode orgasmer gjennom akten uansett, men vil helst ikke avslutte med en komprimert en bare for å komme samtidig. Så viktig er ikke det altså. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Nå er jeg så kjapp at jeg har blitt beskyldt for å fake noen ganger, men jeg kommer ofte veldig fort. Det perfekte for meg er en mann som spruter fort, for da kommer vi samtidig og det er så herlig å kjenne hans varme sæd mens jeg kommer
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 Har vel ca 20 partnere. Kun en har jeg klart å komme samtidig med. Anonymkode: 4426e...69a
EEØm Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 Jeg liker best å komme hver for oss. Når jeg kommer er det vanskelig å fokusere på noe annet uten at nytelsen av min orgasme blir mindre, og jeg har jo lyst til å få med meg hans. Dessuten pleier jeg å komme flere ganger, og mine varer lengre enn hans, så jeg har virkelig lyst til å nyte hans og gi ham min fulle oppmerksomhet. Men vi har prøvd samtidig og. Gøy å få til, og tanken tenner, men det er bedre hver for oss.
frk91 Skrevet 11. august 2016 #16 Skrevet 11. august 2016 Den 5.8.2016 at 12.39, Katten.2.0 skrev: Kliss? :o Om man skulle holdt seg unna seksuelle ting fordi de er litt klissete går man jo glipp av utrolig mye! Er muligens litt farget av at jeg synes intet annet er bedre enn å komme inni. Ja jeg synes det er veldig praktisk å slippe å dryppe sæd i tide og utide etter sex, men om han hadde likt å komme inni meg hadde ikke det vært noe problem. Jeg er stor fan av annet kliss under sex, jo skitnere jo bedre, så er ikke helt prippen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå