Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ett år siden fikk jeg en kjole i bursdagen min av kjæresten min. Jeg er alltid takknemlig for gaver og kunne ikke funnet på å byttet den, men jeg klarer ikke bruke den! Den er for fargerik og trang, og passer meg ikke på noen som helst måte. Men i hans øyne var det en "dyr merkekjole", og han tror at fordi den var dyr, burde jeg like den🙈

Han har spurt gjentatte ganger hvorfor jeg ikke vil bruke den, og jeg har ikke samvittighet til å være ærlig. Jeg sier at den er for trang, eller passer ikke anledningen han vil jeg skal bruke den i. 

Nå kommer det snart en ny anledning hvor jeg KAN bruke den, og han har allerede ymtet frempå om at han vil jeg skal bruke den. Men jeg klarer ikke.. Men vil heller ikke såre han. Hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: 8cf1f...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør fortelle det som det er. 

• Liker 12
Skrevet

Bruk den med en lang vid cardigan over :fnise:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke si at en venninne sa du ikke kledde den da? Om det er så vanskelig å si sannheten til han?

Anonymkode: c7ca3...3a3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid sagt sannheten om gaver, riktignok på en gjennomtenkt og skånsom måte. Hemmeligheten bak et 10 år lykkelig forhold, uten konflikter og misforståelser. 

Du har tre valg 1) være ærlig om at du ikke vil bruke den (vanskeligere jo lengre tid det har gått siden gaven ble gitt).  2) finne på en god løgn. 3) bite det i deg og bruke kjolen. 

En feig løsning er jo å ta den på deg, og søle et glass rødvin på deg før dere går. Men fører kanskje bare til dobbel dårlig samvittighet? 

• Liker 7
Gjest 123Sol
Skrevet

Bare si sannheten: at den er for trang? 

Skrevet

Ærlighet er ein fin ting..

• Liker 5
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ett år siden fikk jeg en kjole i bursdagen min av kjæresten min. Jeg er alltid takknemlig for gaver og kunne ikke funnet på å byttet den, men jeg klarer ikke bruke den! Den er for fargerik og trang, og passer meg ikke på noen som helst måte. Men i hans øyne var det en "dyr merkekjole", og han tror at fordi den var dyr, burde jeg like den🙈

Han har spurt gjentatte ganger hvorfor jeg ikke vil bruke den, og jeg har ikke samvittighet til å være ærlig. Jeg sier at den er for trang, eller passer ikke anledningen han vil jeg skal bruke den i. 

Nå kommer det snart en ny anledning hvor jeg KAN bruke den, og han har allerede ymtet frempå om at han vil jeg skal bruke den. Men jeg klarer ikke.. Men vil heller ikke såre han. Hva skal jeg gjøre??

Vær ærlig. Siden han hinter så mye kan det hende dette er en kjole som tenner han voldsomt.

Si at det er ikke din stil, du liker ikke fargen og den er for trang. Den kan selges og dere kan bruke pengene på gøyal bursdagsfeiring i stedet eventuelt en annen kjole.

Endret av Høsta
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Snurrepurre skrev:

Før man klager over egne gaver.. Så send noen tanker til TS i kakaduetråden.. :ph34r:

-snipp-

Hva faen :skratte:

Anonymkode: eef2f...a02

AnonymBruker
Skrevet

Har du mulighet til å legge ut bilder av kjolen? 

Anonymkode: 32e1c...204

• Liker 8
Skrevet

Er den så trang at du ikkje KAN bruke den, eller så trang at du syns den er for avslørende? Det kan jo vere at mannen i ditt liv gjerne vil sjå deg i ein skikkelig sexy kjole;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta på deg kjolenuten BH og med en truse som er alt for trang slik at kjolen blir lite flatterende, så kanskje han ikke blir like gira på at du skal ha den på allikevel ;) 

Anonymkode: 39437...6da

Gjest Chroma
Skrevet

Du bør si at du ikke vil bruke den fordi den er for trang og du ikke føler deg vel i den, og han bør respektere det og ikke surmule.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke vært helt ærlig i dette tilfelle. Hadde sendt han et flørtende blikk og sagt jeg sparte den til en romantisk hjemmekveld. Han får sett deg i kjolen, du slipper å ha den på ute og er du skikkelig heldig ryker glidlåsen når han ivrig prøver å få deg ut av den :wink:

Anonymkode: 76ab6...689

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du mulighet til å legge ut bilder av kjolen? 

Anonymkode: 32e1c...204

La meg bare si at den i hovedsak er grønn og ser ut som ett lerret. Noen har "kastet på" litt oransje, lilla, gult, brunt, blått.. Veldig spesiell kjole, når jeg til hverdags pleier å bruke ensfargede eller enkle mønster.. Kjolen var fra en merkebutikk og var ny i høstkolleksjonen i fjor. Kostet omtrent 2000,- Men alt det har jo veldig lite betydning når kjolen er sååå spesiell🙈

AnonymBruker
Skrevet

🙈 Det er bare IKKE mine farger😔

20160805_103111.jpg

• Liker 15
Gjest HappyWaffle
Skrevet

åh gud så grusom :ohmy: den der hadde ikke jeg klart å bruke heller. 

Skrevet

Oj.... wow... :ph34r:

Lerret er virkelig en god beskrivelse.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...