AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Ikke sikker hvor jeg skal plassere dette spørsmålet men, jeg og exen bor ikke sammen nå å jeg vil ikke at posten skal komme til den adressen vi bodde sammen( han eier leiligheten). Har hatt en periode med oppbevaring men føler meg flau over å bruke det i flere måneder... Er det noen andre muligheter?? Anonymkode: d59fa...9bd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Skaff deg en postboks. Anonymkode: 16a58...6e4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg trodde posten ikke hadde det mer, men okei.. Må jeg søke om å få det? Å vet du evt pris? Anonymkode: d59fa...9bd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde posten ikke hadde det mer, men okei.. Må jeg søke om å få det? Å vet du evt pris? Ikke hadde det mer? Er du fullstendig blåst? http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/postkasser-og-postboks/postboks Anonymkode: 16a58...6e4 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Du har vel ny adresse? Hva med å få videresendt posten dit? Anonymkode: b4f77...81c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke hadde det mer? Er du fullstendig blåst? http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/postkasser-og-postboks/postboks Anonymkode: 16a58...6e4 jepp er FULLSTENDIG blåst desverre Anonymkode: d59fa...9bd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har vel ny adresse? Hva med å få videresendt posten dit? Anonymkode: b4f77...81c bor midlertidig hos familiemedlemmer, så plutselig får jeg meg ny plass å bo, så blir mye tull om jeg skal melde 2-3 adresseendringer.. ts Anonymkode: d59fa...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå