Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har noen spørsmål vist noen kan svare meg blir jeg glad jeg satte inn egg første gang i 9 juni fikk ut 12 egg 8 ble befrukta,4 på frys ble gravid på første forsøk men mista i uke 5 så lurer jeg på om det noen inni her som har opplevd det samme å lykkes igjen med fryse forsøk jeg er 31 år å veldi godt kvalitet på egga mine å vi har ingen diagnose som dei finner ut får det bare ikke til på egen hånd prøvd i over 2 år 😊håper noen kan svare meg 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange som har mistet på første forsøk inne her å lykkes ettepå 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk, men mistet i uke syv. Ble gravid igjen på andre fryseforsøk etter andre forsøk, men mistet denne gangen også. 

Nå håper vi at egg vi har i fryseren vil gjøre nytten (De er etter sjette forsøket (inkludert to ferskforsøk uten innsett), så vi har hatt noen forsøk uten klaff)

ikke solskinnshistorie akkurat, men man må prøve å holde motet oppe

Anonymkode: e0c3c...67a

Skrevet

Ja må det kan jeg spørre hva som er grunn te prøvrør hos dere ?hvor gammel dere er ?hvilken sjukehus hører dere til ?😊

Skrevet

Vår flotte jente kom på et fryst egg for 5 år siden! 

Satt som et skudd, og jeg var 32 år gammel. 

Skrevet

Kan jeg spørre hva som feiler dere ?har du hatt mange forsøk eller fryse forsøk ?😊hvilket sjukehus hører dere til 

Skrevet

Har du abotert noen gang ?

Skrevet
6 timer siden, thwrbra85 skrev:

Kan jeg spørre hva som feiler dere ?har du hatt mange forsøk eller fryse forsøk ?😊hvilket sjukehus hører dere til 

To tette eggledere og PCOS er det som feilte meg. 

Hadde et vanlig forsøk og et fryseforsøk. Var på Rikshospitalet i Oslo.

Barn nr. 2 kom naturlig uten prøverørsforsøk. Et lite mirakel. Med nr. 1 prøvde vi 5 år før vi fikk det til med hjelp fra sykehuset.

AnonymBruker
Skrevet

Gravid første forsøk, ma uke 13 + 3 sa. Nå ligger det en liten eskimo ved siden av meg å plundrer 😊 Var 34 når spiren endelig satt. Hadde 9 insett totalt.

Anonymkode: 0c0d8...245

Skrevet

Kan jeg spørre hva som feiler dere hvilket sjukhus holder dere til ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...