Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tirsdag bestilte jeg et par støvletter fra Footway. Samme dag fikk jeg faktura på støvlettene på e-post fra Klarna. Denne fakturaen har betalingsfrist 16.8. I dag mottok jeg støvlettene, og ser at jeg kommer til å sende dem i retur i morgen siden de ikke var helt som jeg trodde.

Må jeg da fortsatt betale Klarna-fakturaen så jeg ikke risikerer å få noe purre-gebyr? Det vil jo ta litt tid før returen er registrert hos Footway, og sikkert enda lengre tid før de får gitt beskjed til Klarna. Men kjedelig også, om jeg må "binde opp" 1500 kr hos Klarna de neste ukene når jeg vet at jeg uansett vil få dem igjen om en tre ukers tid..

Noen som vet??

Anonymkode: c8b9c...71f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg da fortsatt betale Klarna-fakturaen så jeg ikke risikerer å få noe purre-gebyr?

Nei.

Anonymkode: faf9f...e79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

all den infoen skal stå på nettsiden du kjøpte skoene fra 

Anonymkode: 3b280...706

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo ta litt tid før returen er registrert hos Footway, og sikkert enda lengre tid før de får gitt beskjed til Klarna.

For å svare mer utfyllende enn bare nei, dette tar ikke så veldig lang tid akkurat.

Du trenger ikke betale denne fakturaen. Jeg har sendt retur ørten ganger, så dette vet jeg. 

Anonymkode: faf9f...e79

Skrevet

Bare utsett betalingsfristen, eller si ifra til klarna at du returnerer varen - så utsetter de den for deg.

uansett sendes aldri purregebyr ut før 14 dager etter betalingsfrist. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, tusen takk for svar, folkens :) Da gjør jeg ingenting med fakturaen. 

TS

Anonymkode: c8b9c...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...