AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Aldri hatt sex før... Men nå i helgen så blir jeg mesttrolig å gjøre det. Jeg er påenmåte klar... Men samtidig ikke? Jeg har ho ingen aning... Å kan jo ikke bare "ligge" der om du skjønner. Anonymkode: e567e...ac3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 den første gangen er superklein! man veit ikke hva den andre liker, hva man selv liker osv osv. MEN det som er gull, det er kommunikasjon! snakk med hverandre, ta dere gooood tid å ikke stress med noe som helst ta på hverandre, se hva den pertneren reagerer positivt på. spør hva h*n liker. detta går så fint Anonymkode: a09ee...2e9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 sorry skrivefeiler, gikk litt fort i svingene her ;P Anonymkode: a09ee...2e9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Åkei takk for svar!! Anonymkode: e567e...ac3
SlemUlv Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Bruk god tid. Kos, lek og le bruk fingrene, tungen(munn) (om man liker sånn) osv.. ikke gå rett på penis penetrering. Å snakke sammen på forhånd, fortell at du er nervøs, hjelper også Og ikke minst; kos deg :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå