AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Del Skrevet 4. august 2016 Altså hjelp jeg bestilte masse pakker fra ebay og får vanlig viktig post i tillegg men dro på spontan ferie og har vært borte fire uker!! Postkassa er stappfull etter en uke halvannen og nå er jeg redd for hva som egentlig skjer med posten min, legger postmannen den utenfor kassa inni blokka, tar han det med tilbaie til posten og sender de det i retur (brev regninger og pakker) eller ligger det der til jeg henter?? Tenkte å ringe posten å få de til å holde kommende post på kontoret til jeg kommer hjem, går det an? Hva med posten som allerede er forsøkt levert? ..., ,. Anonymkode: 0963e...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 4. august 2016 #2 Del Skrevet 4. august 2016 Det største problemet er vel strengt talt heller at evt tyver ser at postkassa di er stappfull og bryter seg inn hos deg... Men ja, posten tar med seg posten din igjen og legger den på nærmeste postsentral og sender deg enten en lapp eller en sms, alt ettersom hvilken informasjon de har til deg, og gir beskjed om at postkassa di er for full til at de får levert posten. For pakker får du pakkelapp ihvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Del Skrevet 4. august 2016 postmannen har ikke LOV til å legge post noe annet sted en i postkassen. er postkassen full så blir pakker levert på postkontoret å da skal du ha en hentelapp i postkassen. MEN de pakkene blir returnert etter 2 uker. om du ikke er hjemme på en stund må du bestille oppbevaring av post. dette kan du gjøre ved å ringe posten eller sende inn bestilling på det via nettsiden. får de ikke plass til brevene i postkassen kan de returnere det. Anonymkode: be8f2...3ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Del Skrevet 4. august 2016 men dette er strengt talt noe du skulle tenkt på før det hadde gått 4 uker.... Anonymkode: be8f2...3ca 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Del Skrevet 4. august 2016 Bestill oppbevaring her: http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adresseendring-og-oppbevaring/oppbevaring Anonymkode: 221bc...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Del Skrevet 5. august 2016 Ring posten og hør. Og så ville jeg bedt de passe på at det ikke stakk noe utenfor (vi har en optimistisk postmann her, så mener at så lenge posten sitter fast i åpningen uten å falle på bakken, så er ikke postkassen full Kanskje du kan be en nabo eller venn om å hente posten og sjekke at det ikke tyter noe utenfor? Anonymkode: 57295...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #7 Del Skrevet 6. august 2016 Den Thursday, August 04, 2016 at 19.44, AnonymBruker skrev: Altså hjelp jeg bestilte masse pakker fra ebay og får vanlig viktig post i tillegg men dro på spontan ferie og har vært borte fire uker!! Postkassa er stappfull etter en uke halvannen og nå er jeg redd for hva som egentlig skjer med posten min, legger postmannen den utenfor kassa inni blokka, tar han det med tilbaie til posten og sender de det i retur (brev regninger og pakker) eller ligger det der til jeg henter?? Tenkte å ringe posten å få de til å holde kommende post på kontoret til jeg kommer hjem, går det an? Hva med posten som allerede er forsøkt levert? ..., ,. Anonymkode: 0963e...6dd Full postkasse og ferie er smart. Alle kan se at den stappfulle kassa ikke blir tømt. Ingen hjemme. Posten har ikke lovmå legge post andre steder enn i postkasser/bokser. Å ringe for å endre på dette nytter ikke, du må gå på nettet og be om oppbevaring avbpost som koster ganske mye. Det posten ikke får lagt i kassa blir tatt tilbake til postens kontor og ligger der en gott tid før det returneres avsender. Anonymkode: 182ed...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #8 Del Skrevet 6. august 2016 Om postkassa di er full kan du risikere at de begynner å sende brev i retur til avsender da kassen din er full Pakker ligger alltid 2 uker på ditt lokale utleveringssted før de blir sendt i retur uansett hva du driver med Posten har et system for oppbevaring av post der de har alt liggende inne hos seg, også pakker. Da er postkassen din tom og du kan hente alt når du kommer tilbake. Dette må du selvsagt betale for Anonymkode: a8281...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå