AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Så vidt jeg har skjønt har TV2 enerett til å sende OL i år, men jeg ser til min forferdelse at nesten alt skal sendes på TV2 Sumo. Er det virkelig ikke mulig å se OL gratis på TV i Norge eller har jeg misforstått noe? Anonymkode: e80cc...ad0
Kjetil E Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vidt jeg har skjønt har TV2 enerett til å sende OL i år, men jeg ser til min forferdelse at nesten alt skal sendes på TV2 Sumo. Er det virkelig ikke mulig å se OL gratis på TV i Norge eller har jeg misforstått noe? Anonymkode: e80cc...ad0 TV2 og TV2 sportskanalen som begge skal være i alle grunnpakker sender da OL omtrent 24 t i døgnet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 26 minutter siden, Kjetil E skrev: TV2 og TV2 sportskanalen som begge skal være i alle grunnpakker sender da OL omtrent 24 t i døgnet. Ja, men jeg gikk inn på sendeprogrammet til TV2, og der så det ut som de sendte veldig begrenset på de to kanalene, mens det meste ble sendt på Sumo. http://www.tv2.no/rio2016/sendeskjema Anonymkode: e80cc...ad0
Kjetil E Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg gikk inn på sendeprogrammet til TV2, og der så det ut som de sendte veldig begrenset på de to kanalene, mens det meste ble sendt på Sumo. http://www.tv2.no/rio2016/sendeskjema Anonymkode: e80cc...ad0 Synes nå ikke det. Men når programmet på Tv2 er ved ende så står det en knapp Vis mer. Trykk på den og hele kvelden natta kommer frem. Samme gjelder på TV2 Sportskanalen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, Kjetil E skrev: Synes nå ikke det. Men når programmet på Tv2 er ved ende så står det en knapp Vis mer. Trykk på den og hele kvelden natta kommer frem. Samme gjelder på TV2 Sportskanalen. Den knappen hadde jeg ikke lagt merke til Takk! Men det er dessverre fortsatt mye som ikke ser ut til å vises annet sted enn Sumo. Jeg er spesielt interessert i turn, og det ser ut til å være ganske begrenset Anonymkode: e80cc...ad0
Kjetil E Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den knappen hadde jeg ikke lagt merke til Takk! Men det er dessverre fortsatt mye som ikke ser ut til å vises annet sted enn Sumo. Jeg er spesielt interessert i turn, og det ser ut til å være ganske begrenset Anonymkode: e80cc...ad0 Lørdag kveld sender TV2 sportskanalen herrenes kvalik i turn (der har vi norsk deltager). Så er de ikke inne med mer av kvaliken men ser ut til at de er fult inne med sendinger fra lag-finaler, mangekamp og apperatfinaler. Men kvalikdelen er kun lørdag kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå