AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Dette er mitt inntrykk, og jeg har en del erfaring med gutter. Jeg er selv etter per deff. overvektig, (en god del, men ikke gedigen) og ganske søt i anskitet. Jeg har aldri hatt problemer med å få menn til sengs, og jeg har hatt mye sex gjennom tidene. Gutta digger det, og gir meg masse komplimanger når vi har sex. (Sier jeg er myk, god deilig osv. og det er åpenbart at jeg tenner dem.) Men de vil aldri noe mer - de havner liksom i forhold med andre jenter. For fire månder siden var jeg for exempel på jobbreise og etter noen dram den ene kvelden endte det meg at jeg og en i samme firma fantastisk sex på hotell. Dette gjorde vi dagen etterpå også. Han gav sterkt uttrykk for at han syntes jeg var deilg (dette kunne jeg blant annet se på han.), men var tydelig på at han ikke ønsket noe videre kontakt og at han ikke var klar for noe forhold, og så sa han at jeg ikke måtte fortelle at vi hadde hatt sex til noen. (Noe som er en ærlig sak.) Men nå fire måneder senere har jeg fått greie på at han har noe særiøst på gang med en jente som er min rake motsetning. (Dvs slank/veltrent og litt annderledes i ansiktet.) Så dvs da at han egentlig var klar for et forhold, men at jeg tydeligvis ikke innfridde "samfunnets forventninger". Jeg synes det er trist at samfunet er sånn at det skal prakke på menn et press til å velge noe som de innerst inne ikke vil ha. Det er for meg ganske åpenbart at de alller fleste gutter digger fyldige kropper, men ikke kan si det høyt i det offentlige rom, liksom. Flere fylige jenter som har merket denne tendensen? phu det var godt med en utblåsning. - Hilsen frustrert jente 27 Anonymkode: 385f2...014 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dette er mitt inntrykk, og jeg har en del erfaring med gutter. Jeg er selv etter per deff. overvektig, (en god del, men ikke gedigen) og ganske søt i anskitet. Jeg har aldri hatt problemer med å få menn til sengs, og jeg har hatt mye sex gjennom tidene. Gutta digger det, og gir meg masse komplimanger når vi har sex. (Sier jeg er myk, god deilig osv. og det er åpenbart at jeg tenner dem.) Men de vil aldri noe mer - de havner liksom i forhold med andre jenter. For fire månder siden var jeg for exempel på jobbreise og etter noen dram den ene kvelden endte det meg at jeg og en i samme firma fantastisk sex på hotell. Dette gjorde vi dagen etterpå også. Han gav sterkt uttrykk for at han syntes jeg var deilg (dette kunne jeg blant annet se på han.), men var tydelig på at han ikke ønsket noe videre kontakt og at han ikke var klar for noe forhold, og så sa han at jeg ikke måtte fortelle at vi hadde hatt sex til noen. (Noe som er en ærlig sak.) Men nå fire måneder senere har jeg fått greie på at han har noe særiøst på gang med en jente som er min rake motsetning. (Dvs slank/veltrent og litt annderledes i ansiktet.) Så dvs da at han egentlig var klar for et forhold, men at jeg tydeligvis ikke innfridde "samfunnets forventninger". Jeg synes det er trist at samfunet er sånn at det skal prakke på menn et press til å velge noe som de innerst inne ikke vil ha. Det er for meg ganske åpenbart at de alller fleste gutter digger fyldige kropper, men ikke kan si det høyt i det offentlige rom, liksom. Flere fylige jenter som har merket denne tendensen? phu det var godt med en utblåsning. - Hilsen frustrert jente 27 Anonymkode: 385f2...014 Glemte å si at han siste jeg hadde sex med også sa at han likte meg, og vi snakker sammen fint på jobb fortsatt.... (De gangene jeg treffer på han , han jobber på en annen avdeling.) og viss jeg sender han meldinger og spør om noe tilfeldig på face, så svarer han bestandig høflig osv.) han er altså veldig respektfull. Jeg synes det er ufattelig trist at dette skulle stoppe her. Anonymkode: 385f2...014
Populært innlegg ajarRun Skrevet 4. august 2016 Populært innlegg #3 Skrevet 4. august 2016 Tror heller det er sånn at menn er villig til å knulle nesten hva som helst men har høyere standard for forhold enn for sex. 79
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Tror heller det er sånn at menn er villig til å knulle nesten hva som helst men har høyere standard for forhold enn for sex. Amen. Anonymkode: 02765...3a7 7
Gjest Snuppi Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal du ikke si. Jeg er selv "fyldig" jente på den alderen, og er helt enig med TS. Gutter digger meg, men vil ikke "vise" meg fram pga. av samfunnets normer. Det er ufattelig synd. Anonymkode: 6b0ad...b0d Eh.. Du finner alltid menn som vil ha sex uansett hvordan kvinnen ser ut. Husker noen kamerater av meg sa en gang at de kunne ha sex med en kvinne som var så stygg at de ville ta papirpose over hodet hennes. Om hun er tykk eller tynn har ingenting å si så lenge hun hun vil ha sex med dem. Det betyr på ingen måte at menn egentlig liker fyldige kvinner, men ikke våger å satse på dem grunnet samfunnet og kroppspress.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Det er en ting at du tror du kan uttale deg om hva gutter og menn liker, men ikke få bekreftelse ved å ligge rundt jente! Ha mer selvrespekt enn det. Det samme gjelder forøvrig også for gutter og menn som ligger rundt for å få bekreftelse. Jeg og som veldig slank har ikke noe problem med å få menn til sengs, men det betyr ikke at jeg ligger med alle som kunne tenke seg å ligge med meg, forstår du forskjellen? Det er heller sånn hos meg at menn må være i et forhold med meg først. Ikke ha ONS med menn og forvent at de vil være i et forhold med deg. Anonymkode: 9c4f6...f54 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Et øyeblikk siden, Snuppi skrev: Eh.. Du finner alltid menn som vil ha sex uansett hvordan kvinnen ser ut. Husker noen kamerater av meg sa en gang at de kunne ha sex med en kvinne som var så stygg at de ville ta papirpose over hodet hennes. Om hun er tykk eller tynn har ingenting å si så lenge hun hun vil ha sex med dem. Det betyr på ingen måte at menn egentlig liker fyldige kvinner, men ikke våger å satse på dem grunnet samfunnet og kroppspress. Synes du har veldig fine kompiser altså! Ikke nok med at de ikke har selvrespekt, men at de snakker sånn om andre kvinner.. Anonymkode: 9c4f6...f54 19
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en ting at du tror du kan uttale deg om hva gutter og menn liker, men ikke få bekreftelse ved å ligge rundt jente! Ha mer selvrespekt enn det. Det samme gjelder forøvrig også for gutter og menn som ligger rundt for å få bekreftelse. Jeg og som veldig slank har ikke noe problem med å få menn til sengs, men det betyr ikke at jeg ligger med alle som kunne tenke seg å ligge med meg, forstår du forskjellen? Det er heller sånn hos meg at menn må være i et forhold med meg først. Ikke ha ONS med menn og forvent at de vil være i et forhold med deg. Anonymkode: 9c4f6...f54 Hvem er du som tror du kan bestemme hvordan folk skal forholde seg til sex. Vi er ikke i 1850. Anonymkode: 76b3b...4e1 6
Gjest Snuppi Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes du har veldig fine kompiser altså! Ikke nok med at de ikke har selvrespekt, men at de snakker sånn om andre kvinner.. Anonymkode: 9c4f6...f54 Ja, de er ikke kompisene mine lenger.
aiba Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 har veid alt fra 46 til 88, er 160 cm. gutter får man til sengs uansett 21
SunnivaOslo Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 Det er fordi de vil "prøve"en feit en. Noen liker feite damer men de fleste liker sunne damer. Og noen menn har sex uansett hvordan dama ser ut. 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 Menn kan ha sex med en overvektig dame, så lenge ingen for vite det å de slipper å bli sett med henne ute som par. Menn dypper i hva som helst av puls, som en annen sa så har jeg også på vors hørt kompiser som snakker om at de har dekket over damens overkropp for å bare se rompen å tømme seg fordi rompen var det eneste de ville se!!......at menn har sex med deg betyr ikke en dritt, det er bare for å få en utløsning i en varm fitte. ja! jeg er bitter... Anonymkode: e9c70...fcf 2
herremann Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 (endret) når timen er sen, promillen er høy og armkroen fortsatt er tom, da senkes kravene. er da de mindre pene eller overvektige damene skinner. neste morgen når edruheten tar oss og kåtheten er vekke, da stikker vi. du var dessverre "means to an end", ettersom vi ikke fikk de penere jentene med oss hjem. dette er 99% av alle menn skyldige i, meg selv inkludert. jada, det er gøy med store pupper i ny og ne. men innerst inne vil nesten alle gutter ha slanke jenter. Endret 4. august 2016 av herremann 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #14 Skrevet 4. august 2016 menn liker det de vil like. gutter lar seg påvirke av hva verden syns at de skal like ut ifra hva som er "akseptert" i vårt samfunn. Anonymkode: 9b80b...e1e 2
ajarRun Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 1 minutt siden, herremann skrev: når timen er sen, promillen er høy og armkroen fortsatt er tom, da senkes kravene. er da de mindre pene eller overvektige damene skinner. neste morgen når edruheten tar oss og kåtheten er vekke, da stikker vi. du var dessverre "means to an end", ettersom vi ikke fikk de penere jentene med oss hjem. dette er 99% av alle menn skyldige i, meg selv inkludert. jada, det er gøy med store pupper i ny og ne. men innerst inne vil nesten alle gutter ha slanke jenter. 80% 4
Gjest Hausfrau Merkelmor Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal du ikke si. Jeg er selv "fyldig" jente på den alderen, og er helt enig med TS. Gutter digger meg, men vil ikke "vise" meg fram pga. av samfunnets normer. Det er ufattelig synd. Anonymkode: 6b0ad...b0d Eller så er det å overøse pulevenninna med komplimenter en måte å få i pose og sekk på. Nei, menn ønsker definitivt ikke sofagriser over slanke, petite jenter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #17 Skrevet 4. august 2016 1 minutt siden, Hausfrau Merkelmor skrev: Eller så er det å overøse pulevenninna med komplimenter en måte å få i pose og sekk på. Nei, menn ønsker definitivt ikke sofagriser over slanke, petite jenter Slanke kan være sofagriser de også. Anonymkode: 38d67...108 22
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #18 Skrevet 4. august 2016 Oooooog nok en gang diskuteres overvektige damer. Hvorfor gjelder ikke denne standarden for menn også? Anonymkode: 4f848...9a7 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #19 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er mitt inntrykk, og jeg har en del erfaring med gutter. At de har sex med deg betyr ikke at de er mer tent på deg enn slanke jenter. Anonymkode: 56987...5d4 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #20 Skrevet 4. august 2016 Jeg hadde bare hatt sex med en feit jente, om jeg hadde vært full og desperat Anonymkode: fd588...0e6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå