Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd noen av de produktene som blir vist her og som har virka? Er bare litt nysgjerrig, har ikke prøvd noen selv og har ikke så stor tro på at de virker. Kan umulig være så enkelt som å smøre på en krem og bli flere cm. slankere rundt livet (men det hadde jo vært kjekt!). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange år siden, men jeg kjøpte noe som het didi-7, det var et produkt som fjernet møkk, blekk og rødvinsflekker.

Man kunne f eks se tv-shop mannen tusje pundsedler for å så vaske papirseddelen i en bolle med didi-seven. Selvsagt forsvant tusj-blekket, men ikke blekket i seddelen.

Dette var akkurat det jeg trengte for å fornye litt med mitt gamle pass. Hallo jeg sier dere jenter, dette var ikke annet enn sinnsykt enkelt, man la bare passet i et kar, klumpa oppi i noen biter didi-7 og vips var all blekk borte vekk.

Jeg fylte inn med nytt navn og ny fødselsdato (man må være litt kreativ i disse reguleringssamfunn som bestemmer at nittenåringer ikke fikk lov til å drikke bloody mary).

Tv-shop funka bra det

Waco

Men i ettertid har dem jo forandret passene, det er alltid sånn, forandringene kommer etterpå......

Skrevet

Det var vel for mange som hadde prøvd didi-7 da, Waco.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...