ajarRun Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Den sier jeg er 102 prosent gravid, forvirret... 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Den sier jeg er 102 prosent gravid, forvirret... Du sa du gikk på pillen, jævla løgnagtige hore. Jeg krever juridisk abort!
Aamu Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Det der er et fahrenheit-termometer. Visste du ikke at det er et termometer eller? Hvis pisset ditt holder 38,88 grader celsius bør du være obs. Det er nemlig feber, det. Stikk den under armen eller i rumpa, så kan du se om du har feber eller ikke. Alt over 38 grader er feber.
ajarRun Skrevet 4. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2016 10 minutter siden, Aamu skrev: Det der er et fahrenheit-termometer. Visste du ikke at det er et termometer eller? Hvis pisset ditt holder 38,88 grader celsius bør du være obs. Det er nemlig feber, det. Stikk den under armen eller i rumpa, så kan du se om du har feber eller ikke. Alt over 38 grader er feber. Er ikke mildt forhøyet kroppstemperatur et symptom på graviditet? Dessuten synes jeg det er smålig å være så negativ til litt forhøyet temperatur. Noen er feite, noen er tynne og noen er varme. Aksepter folk som dem er. 2
Aamu Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Er ikke mildt forhøyet kroppstemperatur et symptom på graviditet? Dessuten synes jeg det er smålig å være så negativ til litt forhøyet temperatur. Noen er feite, noen er tynne og noen er varme. Aksepter folk som dem er. Forhøyet temperatur kan gå og ta seg selv et viss sted, naboen min har kronisk 41 grader, verste er at han skryter av det og. Kjenner jeg blir kvalm av sånne folk .
ajarRun Skrevet 4. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Forhøyet temperatur kan gå og ta seg selv et viss sted, naboen min har kronisk 41 grader, verste er at han skryter av det og. Kjenner jeg blir kvalm av sånne folk . Jeg leste en Cochrane studie her om dagen som kom fram til at sex var tre ganger bedre dersom partneren som ble penetrert hadde feber. Kom aldri så langt som å lese årsaken da.
Aamu Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Jeg leste en Cochrane studie her om dagen som kom fram til at sex var tre ganger bedre dersom partneren som ble penetrert hadde feber. Kom aldri så langt som å lese årsaken da. Febrile folk er en egen menneskerase, sikkert derfor.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 GRATULERER SÅ MYE! ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE. Anonymkode: a6fa6...581
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 Ble ddr Anonymkode: 68a56...010
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #12 Skrevet 18. september 2016 Gratulerer så meget. Ble det en gutt eller en jente? Anonymkode: 6fbd5...926
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #13 Skrevet 18. september 2016 Den Thursday, August 04, 2016 at 18.10, amativeReflection skrev: Den sier jeg er 102 prosent gravid, forvirret... Du har 38.8888888 grader celcius feber og det kan forklare dine (stadige) mer merkelige innlegg. Feberfantasier? Gå til lege. Anonymkode: 2da9f...ebe
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #14 Skrevet 18. september 2016 Under førti i feber er vel egentlig ikke så veldig ille? Anonymkode: 6fbd5...926
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. september 2016 #15 Skrevet 18. september 2016 Ja det er du og du venter mellom 6 og 8 stykker, så det er best du legger deg i ei eske under trappa.
ajarRun Skrevet 18. september 2016 Forfatter #16 Skrevet 18. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har 38.8888888 grader celcius feber og det kan forklare dine (stadige) mer merkelige innlegg. Feberfantasier? Gå til lege. Anonymkode: 2da9f...ebe Tror du det fortsatt er fare? Tok den testen 4. august?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #17 Skrevet 18. september 2016 Kan jeg få være gudfar?:) Anonymkode: 68a56...010
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #18 Skrevet 18. september 2016 52 minutter siden, amativeReflection skrev: Tror du det fortsatt er fare? Tok den testen 4. august? Du er i fare hele tiden fordi du er mann og alle gravitester vil slå positivt ut på grunn av dine mannlige hormoner. Gå til lege, problemet ditt sitter mellom ørene ikke mellom bekkenet. Anonymkode: 2da9f...ebe
ajarRun Skrevet 18. september 2016 Forfatter #19 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er i fare hele tiden fordi du er mann og alle gravitester vil slå positivt ut på grunn av dine mannlige hormoner. Gå til lege, problemet ditt sitter mellom ørene ikke mellom bekkenet. Anonymkode: 2da9f...ebe Dette er ikke sant, det er farlig å gi slike medisinske råd. Hvis en mann tar en graviditetstest og den slår ut positivt er det en indikasjon på at man har testikkelkreft. Det er ikke normalt at menn får positive graviditetstester. Jeg vurderer å bytte kjønn, da lever jeg 5 år lengre og får masse andre fordeler.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #20 Skrevet 18. september 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Dette er ikke sant, det er farlig å gi slike medisinske råd. Hvis en mann tar en graviditetstest og den slår ut positivt er det en indikasjon på at man har testikkelkreft. Det er ikke normalt at menn får positive graviditetstester. Jeg vurderer å bytte kjønn, da lever jeg 5 år lengre og får masse andre fordeler. Dette er helt sant, og jobben min å vite. Anonymkode: 2da9f...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå