AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Jeg og min mann har litt lyst til å prøve rollespill (altså med kostyme og hele greia), men ikke sånn typ møte på bar og late som om at man ikke kjenner hverandre. Vi skal holde oss til soverommet. Det er bare at jeg er så redd for at det blir bare helt merkelig og komisk, selv om vi kjenner hverandre svært godt seksuelt. Lurer derfor på om noen har erfaringer med dette? Var det "kleint", eller var det bare en morsom opplevelse? Anonymkode: bafc4...372
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Wooohoo!!! Rollespill ja..👗👠💄Moro..👔👔...,og kan faktisk bli veldig spennende og kan t.om. gi mersmak...Om Dere kjenner hverandre fra før,så burde det ikke bli noe problem....Lite hint!Tekste hverandre dagen(e) før,og fortell sånn omtrent hva en/den andre vil du/dere skal gjøre..med hverandre..👙👙🎩🎩
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg digger spesielt 👔👔gjerne i svart.....Anybody???..Don't worry darling👗👗...Jump on me..I will catch you....☺☺
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Kanskje ikke helt rollespill, men jeg blir litt ekstra tent på min mann når han skal spille basket eller fotball med kompisene. Da er det hettegenser og joggebukse eller shorts, sokkene utenpå joggebuksa, caps, og han går aldri slik ellers. Så jeg synes han ser så rampete ut, så det tenner meg skikkelig. Så jeg lurer ham inn på soverommet når han kommer hjem igjen. Ikke så veldig vanskelig egentlig. Tar på meg en av hans hettegensere som er altfor stor for meg, og har ikke noe under den og fotballstrømper eller et par knelange championsokker og står og venter på ham når han kommer hjem. Da har vi fantastisk sex. Med klærne på, i alle fall til å begynne med, men ofte gjennom hele. Nesten som han er en annen. Han blir villere på en måte, om det ikke bare er hodet mitt som spiller et puss da. Uansett, fantastisk for oss. Anonymkode: f7d65...504
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå