Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen her har erfaring med noen av de rimelige utenlandske frisørsalongene i Bergen?

Har sett at de har barneklinikken til 200 kr feks, er de like flinke?

Anonymkode: 032f4...5b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh, ikke meningen å være fordomsfull eller noe, men det er vel allmenn kunnskap at det ikke er hårklipp som er den primære inntektskilden og funksjonen til disse salongene. Så med mindre du har lyst til å bli klippet av en narkobaron ville jeg valgt et annet sted.

Anonymkode: 8b868...97c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis barnet er en gutt og sveisen er maskin-kort så ser jeg ikke problemet. Selv "narkobaroner" klarer det ganske greit.

Anonymkode: f8862...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om hun er der fortsatt, men i Nøstegaten like ved TV2 på andre siden av Rieber, var der en russisk frisørdame. Hun var flink. 

Anonymkode: f79bf...05a

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette er ikke fra Bergen men tenkte jeg skulle fortelle det likevel: En gutt jeg kjenner er student og ville spare penger ved å gå til en billig utenlandsk frisørsalong, med det resultatet at han ble skamklipt. Etter en periode med lua godt trukket nedover hodet for å skjule det verste, hadde håret hans vokst seg såpass langt at han kunne få ordnet opp i hårkatastrofen igen hos en annen frisør. Denne frisøren fortalte da at hun visste om den utenlandske frisøren, at han ikke hadde noen som helst utdannelse i frisøryrket, og var helt elendig til å klippe hår. (!!!)

Lurer på om det går an å sjekke om frisører virkelig er utdannet i yrket...? Eller man må gå til en "ordentlig" salong med vanlige priser.

Jeg kjenner forresten utenlandske frisører (fra Russland og Asia) som er kjempeflinke, så man skal selvfølgelig ikke skjære alle over en kam! :wink: 

Anonymkode: 21869...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...