Gjest blondiie Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Hei! Jeg er fortiden en fattig student (nettopp flyttet og brukt altfor mye penger på ting og tang), som trenger nye hudpleieprodukter. Er ikke helt sikker på om jeg har fet hud eller kombinasjonshud, men tror det er sistnevnte. Av og til er huden helt fin, men av og til har jeg en del kviser. Tror det avhenger mye av hvordan jeg spiser og lever. Men i hvertfall så har jeg brukt Korres produkter en stund nå, som jeg virkelig liker, men dessverre ikke har råd til lenger... Koster jo rundt 700 totalt for alt sammen. Så derfor har jeg lyst å gå over til noe billigere. Har hørt mye bra om vita harmoni produktene, så lurer på om jeg skal prøve de ut. Vil de fungere til kombinasjonshud? Står at de er til normal hud, men kan brukes av alle hudtyper. Ellers blir jeg glad for tips til andre rimelige, gode produkter!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jeg har lenge brukt Eucerin og vært fornøyd. Nøytrale produkter. Både seriene aquaphorin og dermopurifyer er parfymefri. Jeg bruker aquaphorin active (normal to combination) og er så langt fornøyd. Dermopurifyer blir nok litt for mye tiltenkt aknehud. Min hud er kombinert. Fordrar ikke tunge kremer. Jeg har lenge vært glad i Dermalogica, men de er veldig overpriset. REN skincare er noe jeg vurderer å prøve, men hvorfor bytte når jeg er fornøyd med Eucerin? :-) Anonymkode: c6d84...78e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Du må nesten prøve den selv, men Harmoni dagkremen var ikke noe for min kombihud. Jeg ble liksom litt "klissete" i ansiktet utover dagen. Anonymkode: 6e5e7...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå