AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Hei! Føler meg litt teit som må spørre om dette, men la gå: jeg skal i et bryllup om noen få dager og har derfor bestilt time hos frisør for å få satt opp håret skikkelig. Jeg er litt usikker på hvordan jeg vil ha det, men vurderer halvveis oppsatt med masse krøller og volum. Men hvordan pleier en slik time å foregå? Bør jeg ha med et bilde av hvordan jeg vil ha det eller har frisøren mange eksempelbilder selv slik at man sammen med frisøren bruker 5 min på å bli enige om frisyre? Hva er vanlig? Har prøvd å søke på nett etter bilder, men føler alt jeg finner av bilder enten er too much, fletter (som jeg ikke vil ha) eller altfor enkelt. Noen som har tips til gode instakontoer mv? Anonymkode: 83b2b...456
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Hei! Det kan være lurt å ha med et referansebilde, men det er ikke et must. Har du prøvd å søle på Pinterest? Typ half updo curls eller lignende? Er endel der som ikke har fletter... Anonymkode: 5d26c...349 1
Byjenta! Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg skal i bryllup om 2 uker og jeg skal ha med bilde og prøve forklare så godt som mulig hvordan jeg vil ha det. 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå