Fredsmegleren Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 I dag morges så våknet jeg til noen veldig merkelig lyder som jeg tror må ha komt fra et eller annet hus lengre borti gaten. Lydene hørtes ut som om noen hadde fødsel på gang, det var i alle fall stønning rundt hver 10-15 sekund (rier?) og hørtes noe vondt ut, men likevel kontrollert. Så jeg lurer altså på om dette kan ha vært en hjemmefødsel eller noen som hadde seksuell omgang? Var veldig så fortumlet når jeg våknet av disse lydene
Forundret.. Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 hva det var, det finner du nok svaret på her inne. Du får nesten gå å ringe på å spørre
EvaLena Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Det finner du fort ut av. Har du ikke hørt babyskrik tidligere, men at det kommet nå - så var det nok en fødsel 😊 Ellers så var det vel noen som hadde seg
Fredsmegleren Skrevet 4. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2016 6 minutter siden, EvaLena skrev: Det finner du fort ut av. Har du ikke hørt babyskrik tidligere, men at det kommet nå - så var det nok en fødsel 😊 Ellers så var det vel noen som hadde seg Vet hverken hvordan fødsel eller mer seksuell stønning høres ut, så dette er ikke lett Har ikke hørt noe babyskrik til nå, men dersom det var fødsel vil jeg tro at moren jamret seg en god del mer høylytt enn babyen kan klare å få til
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Det kan også ha vært noen med sterke smerter. Anonymkode: 09a93...db8
FayFerner Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Husker vi leide ut til et ungt par som hadde hjemmefødsel 6 dager i uka året rundt..... Phu . Det er lydt hos oss. Hun skreik og bar seg. Når "pressriene" kom, så var det like før hennes klimaks. Rett etter kom hans "pressrier", etterfulgt av noen sinnsyke primalskrik. Det var veldig hyggelig når vi hadde besøk av svigers her. Så joda, de lydene kan nok forveksles. Hvis naboen din får hjemmefødsel i natt også, så vet du jo svaret 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå