AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Hei! Trenger tips til en sykkelvogn som passer tvillinger på 5år.. trenger den kun til levering/henting i barnehagen, og skal ikke brukes hver dag. Asfaltert vei hele veien. Begge veier ca 16 kg. Håper noen har noen forslag (Poster som anonym siden jeg har spurt om samme på blant annet facebook;)) Anonymkode: 89069...c99
onyx Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jeg bare anbefaler at du tar med ungene og prøver ulike vogner i en butikk med godt utvalg. Selv har jeg sluttet å bruke våre Chariot cx2 fordi den ble for trang, spesielt med vinterklær og barnehagesekk ble det lite plass for to femåringer (for ikke å snakke om unger som krangler i vogna....). I tillegg til plassen må man også vurdere vektbegrensninger... Det jeg kunne tenkt meg er en slik hollandsk lastesykkel! Naboen har en med slik stort lasterom med sitteplass foran og sykkel bak. Kjempegenial, også til storhandel!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Vil tro de er for tunge til å sitte i sykkelvogn, begge to, samtidig. De er vel og for tunge og store til å sitte i sykkelsete bakpå sykkelen og den andre i en sykkelvogn? Kontakt en sykkebutikk og spør. Anonymkode: 31957...980
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 http://www.best-i-test.nu/sykkelvogn Et lite googlesøk og denne kom opp. Mks vekt på 40 - 50 kg. Så der må jeg justere min uttalelse over. Ligger rikelig med info på google. Anonymkode: 31957...980
Fillifjong Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Vi har nordic cab, den er fantastisk. God plass, enkel å håndtere. Men den er ganske dyr (vet ikke i forhold til andre). Vi bruker vår som pulk, transportvogn, joggevogn og på fjellturer hvor vi trekker den etter oss i sele. I tillegg til sykkelvogn 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå