AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Hadde sex med eksen for første gang siden det ble slutt i går. Jeg har fortsatt følelser for han, og håper det skal bli noe mer. Hvordan skal jeg gå fram? Er det slik at man har litt følelser når man har sex med hverandre? Anonymkode: 6b220...d65
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 dere gjorde slutt igår og hadde sex idag?Anonymkode: 61f66...bd7 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Ok. This is messe up. Man har ikke sex men noen, bare for å forvente noe mer etterpå. Det skal være omvendt. Dette er ikke til deg TS. Men det virker som folk, særlig har i landet og generelt i vesten at, ligger med en uten at de engang kjenner hverandre. Well, this is messed up if you ask me. Anonymkode: 210df...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. This is messe up. Man har ikke sex men noen, bare for å forvente noe mer etterpå. Det skal være omvendt. Dette er ikke til deg TS. Men det virker som folk, særlig har i landet og generelt i vesten at, ligger med en uten at de engang kjenner hverandre. Well, this is messed up if you ask me. Anonymkode: 210df...b9e Er det et problem? Sex er jo godt? Anonymkode: 0f661...71a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et problem? Sex er jo godt? Anonymkode: 0f661...71a Bare fordi det er godt betyr ikke at folk skal oppføre seg som dyr. Jeg mener da at det er mer fornuftig å vente til at man faktisk vet hva personen heter ? Eller hva syns du ? Sex er mye mer enn bare det fysiske, det håper jeg du forstår. Anonymkode: 210df...b9e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi det er godt betyr ikke at folk skal oppføre seg som dyr. Jeg mener da at det er mer fornuftig å vente til at man faktisk vet hva personen heter ? Eller hva syns du ? Sex er mye mer enn bare det fysiske, det håper jeg du forstår. Anonymkode: 210df...b9e Ok, så sex uten følelser er noe bare dyr burde drive med. Er det det du mener? Sex med en man er glad i er ekstra fint, ja, men sex er godt uansett. Hvorfor skal man ikke nyte det selv om man ikke kjenner vedkommende? Anonymkode: 0f661...71a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Fikk exen knulle deg i rumpehullet ts? Anonymkode: bb40b...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk exen knulle deg i rumpehullet ts? Anonymkode: bb40b...6a4 Anonymkode: aa6f0...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så sex uten følelser er noe bare dyr burde drive med. Er det det du mener? Sex med en man er glad i er ekstra fint, ja, men sex er godt uansett. Hvorfor skal man ikke nyte det selv om man ikke kjenner vedkommende? Anonymkode: 0f661...71a What every floats your boat, mrs. Gjør hva du vil. Det er min mening. Om du har lyst til å ligge med en hvilken som helst mann, så får du gjøre det og jeg respekterer valget ditt men er ikke enig i det. Peace. La oss stoppe det her. Anonymkode: 210df...b9e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: What every floats your boat, mrs. Gjør hva du vil. Det er min mening. Om du har lyst til å ligge med en hvilken som helst mann, så får du gjøre det og jeg respekterer valget ditt men er ikke enig i det. Peace. La oss stoppe det her. Anonymkode: 210df...b9e Nettopp. Eller ligge med en hvilken som helst kvinne. Ok, dette var altså bare synsing fra din side uten egentlige argumenter. Det er greit, om du lar være å kritisere min livsstil så vil ikke jeg kritisere din. Anonymkode: 0f661...71a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det et problem? Sex er jo godt? Anonymkode: 0f661...71a Styres av lyst og ikke så mye fornuft eller? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: What every floats your boat, mrs. Gjør hva du vil. Det er min mening. Om du har lyst til å ligge med en hvilken som helst mann, så får du gjøre det og jeg respekterer valget ditt men er ikke enig i det. Peace. La oss stoppe det her. Anonymkode: 210df...b9e Enig med deg! jeg klarer ikke å ligge med hvilken som helst dame. Sex er noe jeg forbinder med følelser. Jeg tror de fleste forhold ryker fordi folk blir lei av å ha sex med en person fordi dem er vandt til å ligge rundt. Da blir sex bare noe man gjør for egen lyst og man mister den delen hvor man faktisk får connection med partneren sin. Anonymkode: 61f66...bd7
123cup456 Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styres av lyst og ikke så mye fornuft eller? Enig med deg! jeg klarer ikke å ligge med hvilken som helst dame. Sex er noe jeg forbinder med følelser. Jeg tror de fleste forhold ryker fordi folk blir lei av å ha sex med en person fordi dem er vandt til å ligge rundt. Da blir sex bare noe man gjør for egen lyst og man mister den delen hvor man faktisk får connection med partneren sin. Anonymkode: 61f66...bd7 Så man har visse følelser for de man har sex med?
Aamu Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex med eksen for første gang siden det ble slutt i går. Jeg har fortsatt følelser for han, og håper det skal bli noe mer. Hvordan skal jeg gå fram? Er det slik at man har litt følelser når man har sex med hverandre? Anonymkode: 6b220...d65 Hvorfor hadde du sex med en eks? Var det av ren refleks? Dump ham for godt, så får du det flott. Det er en grunn til at han er eks, husk på det. Nei det er ikke slik at man har litt følelser når man har sex med hverandre. Det trenger kun å bety at han vil ha sex med deg og utnytte deg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #14 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, 123cup456 skrev: Så man har visse følelser for de man har sex med? 90% av folk idag har ikke følelser for de dem har sex med. de bare gjør det for lysten. samme som en narkoman tar dop for lysten styrer han. Jeg har bare sex med jenter jeg har virkelig følelser for. hvorfor skal jeg ligge med en jeg ikke har følelser for? Anonymkode: 61f66...bd7
123cup456 Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 90% av folk idag har ikke følelser for de dem har sex med. de bare gjør det for lysten. samme som en narkoman tar dop for lysten styrer han. Jeg har bare sex med jenter jeg har virkelig følelser for. hvorfor skal jeg ligge med en jeg ikke har følelser for? Anonymkode: 61f66...bd7 Han hadde følelser for meg for en uke siden, de går vel ikke bort så fort? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare sex med jenter jeg har virkelig følelser for. hvorfor skal jeg ligge med en jeg ikke har følelser for? Anonymkode: 61f66...bd7 Vel, hvorfor ikke? Du må jo selvfølgelig gjøre som du vil, men hvorfor må du ha følelser for noen å du skal ha sex med vedkommende? Anonymkode: 0f661...71a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Styres av lyst og ikke så mye fornuft eller? Anonymkode: 61f66...bd7 Selvsagt styres sex av lyst. Eller har du sex bare når du vil være fornuftig? Anonymkode: 0f661...71a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt styres sex av lyst. Eller har du sex bare når du vil være fornuftig? Anonymkode: 0f661...71a Absolutt, men viktig og ha fornuft også. i dette tilfelle har de gjort det slutt og da er det fornuftig og ikke ligge med hverandre. spesielt for TS som tydeligvis håper det skal hjelpe Anonymkode: 61f66...bd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå