Gå til innhold

Solarium i Sunny Beach Bulgaria?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Er det noen som vet om det er solstudio/solarium i Sunny Beach? Har søkt litt rundt på nettet, men finner ingenting!

Anonymkode: c69bd...78f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar du også med deg fisk til Lofoten?

Anonymkode: b1ecb...d08

• Liker 8
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg lurer på om de selger isbiter i Antarktis og sand i Sahara. Noen som vet? :klo::murvegg: 

AnonymBruker
Skrevet

Noen med ordentlige svar?

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med solarium når det er sol fra morgen til kveld? 

Anonymkode: 34278...d01

• Liker 4
Gjest 1anonym2
Skrevet

Og jeg må bare spørre hvorfor du trenger det? 

Og nei, mest sannsynlig ikke. Har vært der, la ikke merke til noen, men så skal det sies at jeg ikke akkurat lette etter det! Det var liksom sol ute, så... 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle dager som tilbringes i solen pga. andre ting. Derfor hadde det vært fint å ha mulighet til å ta litt sol på kvelden de dagene eventuelt :) 

- ts

Skrevet

Har de virkelig solarium i Bulgaria?  Det tror jeg ikke. Men du ikke spørre de på hotellet eller noe da?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar en annen plass om et solstudio her nede, så ja, det har solarium i Bulgaria. Vet av flere hotell hvor det står det er solarium på hotellet.

- ts

Gjest Citronella
Skrevet

Fint du fant utav det, TS. Og hevet deg over brukere som kjempet om å komme med den mest plumpe morsomheten etter de andre.

Skrevet
Den 8/4/2016 at 13.15, AnonymBruker skrev:

Tar du også med deg fisk til Lofoten?

Anonymkode: b1ecb...d08

Den 8/4/2016 at 13.17, Margit Spat skrev:

Jeg lurer på om de selger isbiter i Antarktis og sand i Sahara. Noen som vet? :klo::murvegg: 

Den 8/4/2016 at 13.26, AnonymBruker skrev:

Den 8/4/2016 at 13.28, 1anonym2 skrev:

Og jeg må bare spørre hvorfor du trenger det? 

Og nei, mest sannsynlig ikke. Har vært der, la ikke merke til noen, men så skal det sies at jeg ikke akkurat lette etter det! Det var liksom sol ute, så... 

Den 8/4/2016 at 13.30, Linnpinn9 skrev:

Har de virkelig solarium i Bulgaria?  Det tror jeg ikke. Men du ikke spørre de på hotellet eller noe da?

Hvorfor skulle de ikke ha solarium i Bulgaria? De har ikke sommer og over 30+ året rundt, og det finnes garantert de som ønsker å beholde brunfargen gjennom vinteren også.

Skrevet
7 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Hvorfor skulle de ikke ha solarium i Bulgaria? De har ikke sommer og over 30+ året rundt, og det finnes garantert de som ønsker å beholde brunfargen gjennom vinteren også.

Men Sunny Beach er vel en mer eller mindre folketom by utenom sesong,

TS: Huden din har bare godt av hviledager fra direkte sollys. Jeg kan anbefale After Sun fra Lancaster. Smør deg med den hver dag du er på ferie, og du vil få en dypere og mer langvarig brunfarge enn du er vant til. Selv uten ekstremsoling hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...