Gå til innhold

Hvordan kan hun komme seg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at denne fyren min beste venninne holder på med er en stor dritt.

De har holdt på frem og tilbake i snart 3 år nå, og hun fatter virkelig ikke at denne fyren gjør hun alt annet enn godt.

Han har gjort så mye respektløse ting mot min venninne, så jeg orker omtrent ikke å hilse på fyren en gang.

*Drite i å møte opp til avtaler... (hvor hun har stått i byen og ventet på han opp til en time osv).

*Ha seg med andre og late som ingenting.

* Dytte henne vekk i fra seg følelsesmessig for så å dra henne tilbake til seg når hun endelig har kommet seg litt over han.

* ringer så og si aldri til avtalt tid.

* hun har funnet meldinger på mobil-tlf hans hvor jenter har vært litt mer enn gode venner med han o.l.

++++++++

Det som er er at hun er så hodestups forelska, men sånn han holder på med henne så er jeg redd jenta vil miste all selvrespekt og troen på gutter senere i livet.

Han har et slags psykisk tak over henne.

Hva får henne til å utsette seg for han?

Hun er lei seg annehver mnd...i snitt :roll:

For han dytter henne faktisk vekk fra seg hele tiden.

Kynisk er han og han har hele tiden sagt at han ikke vil noe mer enn sex med henne. Allikevel tar hun det lille hun kan få av han når han VIL!

Har hørt så mye om dette og er så innblandet i dette nå at jeg skulle ønske for hennes skyld at hun kom over han.

Hun møtte en ny kjernekar, fortalte han det og da ble han vill etter henne igjen.

Hun dumpa selvfølgelig den nye gutten fordi hun ble jo kjempe glad da. Trodde igjen at han ville ha henne denne gangen.

Det har gått 3 år, og jenta ser virkelig ikke sannheten.

Ser henne gråte, hører henne klage.

Går det virkelig ikke ann å komme seg videre fra slike mannfolk?

Har opplevd noe lignende og jeg holdt ut 1 mnd :o

Noen som har erfaring og tips til å få henne på rett vei.

Er ganske alvorlig nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...