Gå til innhold

VELG DIN TYPE MANN!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bolegutter, tjukke bamser, tynne rockegutter. pusegutter, mannemenn, sjarmerende kvinnebedårere,  menn med penger

hmm....jeg liker sjarmerende kvinnebedårere:hoppe::strix:

Anonymkode: 9c048...f2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tatoverte menn :rodmer:

Anonymkode: 2afb6...e08

• Liker 1
Gjest Mibella
Skrevet

Vanskelig.. tidligere har jeg falt for tynne rockegutter og sjarmerende kvinnebedårere. Nå er jeg bare helt forvirret over meg selv. Spørs på personen rett og slett!

AnonymBruker
Skrevet

Nerder^^,

Anonymkode: 6ee1d...6ef

• Liker 1
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Mannemenn! :rodmer: 

Men absolutt viktigst er det at jeg er forelska i hjernen og personligheten hans og at han får meg til å føle meg feminin i hans selskap. Man må ikke ha den typiske mannemann-looken for å oppnå det.

Skrevet

Kan bare ikke beskrives med noen få ord... :rodmer: 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Kan bare ikke beskrives med noen få ord... :rodmer: 

Beskriiiiiiv da!:sminkedokke: Vi har god tid kjære!

Skrevet

enkelt: mann med penger

• Liker 1
Skrevet

sjarmerende mannemenn :rodmer:

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bolegutter, tjukke bamser, tynne rockegutter. pusegutter, mannemenn, sjarmerende kvinnebedårere,  menn med penger

Hvis dette er det jeg har å velge i fortsetter jeg heller singellivet... Men gi meg en intellektuell kulturmann og vi begynner å nærme oss noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Hvis dette er det jeg har å velge i fortsetter jeg heller singellivet... Men gi meg en intellektuell kulturmann og vi begynner å nærme oss noe.

Du kan få boler mannen kjære:sminkedokke: Dere har noe til felles.....evig singel. 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er en veldig god blanding. Han er kjenpe smart og nesten litt nerd. Samtidig er han veldig pusegutt med meg privat. Og ellers handyman til tusen! Så er han sportsfrik ved siden av. 

Anonymkode: e122d...1bf

Gjest Bergtekjen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er en veldig god blanding. Han er kjenpe smart og nesten litt nerd. Samtidig er han veldig pusegutt med meg privat. Og ellers handyman til tusen! Så er han sportsfrik ved siden av. 

Anonymkode: e122d...1bf

Dette er nesten definisjonen på kjærasten min, berre at han er kjempesmart, definitivt ein nerd og ikkje sportsfrik. Ellers stemmer alt :)

Gjest Svampe
Skrevet
37 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Mannemenn! :rodmer: 

Men absolutt viktigst er det at jeg er forelska i hjernen og personligheten hans og at han får meg til å føle meg feminin i hans selskap. Man må ikke ha den typiske mannemann-looken for å oppnå det.

Bra! :-)

Skrevet

Intelligente, morsomme og sjarmerende rockegutter som liker trening og puser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannemenn. En smart og sjarmerende mann som vil ta vare på meg. Holde meg i sine armer, gi meg et lett kyss på tinningen, og si han forguder meg. 

Og at han er fysisk aktiv som synes det er viktig med utfordringer ala en høy fjelltopp eller en fristende snørenne. Og som kan fyre opp et bål i regnet. Det er hot as hell! 

Anonymkode: 67037...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...