AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 bolegutter, tjukke bamser, tynne rockegutter. pusegutter, mannemenn, sjarmerende kvinnebedårere, menn med penger hmm....jeg liker sjarmerende kvinnebedårere Anonymkode: 9c048...f2f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Tatoverte menn Anonymkode: 2afb6...e08 1
Gjest Mibella Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Vanskelig.. tidligere har jeg falt for tynne rockegutter og sjarmerende kvinnebedårere. Nå er jeg bare helt forvirret over meg selv. Spørs på personen rett og slett!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Mannemenn! Men absolutt viktigst er det at jeg er forelska i hjernen og personligheten hans og at han får meg til å føle meg feminin i hans selskap. Man må ikke ha den typiske mannemann-looken for å oppnå det.
Forundret.. Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Kan bare ikke beskrives med noen få ord...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 3 minutter siden, Forundret.. skrev: Kan bare ikke beskrives med noen få ord... Beskriiiiiiv da! Vi har god tid kjære! Anonymkode: 9c048...f2f
Daria Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: bolegutter, tjukke bamser, tynne rockegutter. pusegutter, mannemenn, sjarmerende kvinnebedårere, menn med penger Hvis dette er det jeg har å velge i fortsetter jeg heller singellivet... Men gi meg en intellektuell kulturmann og vi begynner å nærme oss noe. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 10 minutter siden, Daria skrev: Hvis dette er det jeg har å velge i fortsetter jeg heller singellivet... Men gi meg en intellektuell kulturmann og vi begynner å nærme oss noe. Du kan få boler mannen kjære Dere har noe til felles.....evig singel. Anonymkode: 9c048...f2f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 Min mann er en veldig god blanding. Han er kjenpe smart og nesten litt nerd. Samtidig er han veldig pusegutt med meg privat. Og ellers handyman til tusen! Så er han sportsfrik ved siden av. Anonymkode: e122d...1bf
Gjest Bergtekjen Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann er en veldig god blanding. Han er kjenpe smart og nesten litt nerd. Samtidig er han veldig pusegutt med meg privat. Og ellers handyman til tusen! Så er han sportsfrik ved siden av. Anonymkode: e122d...1bf Dette er nesten definisjonen på kjærasten min, berre at han er kjempesmart, definitivt ein nerd og ikkje sportsfrik. Ellers stemmer alt
Gjest Svampe Skrevet 4. august 2016 #14 Skrevet 4. august 2016 37 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Mannemenn! Men absolutt viktigst er det at jeg er forelska i hjernen og personligheten hans og at han får meg til å føle meg feminin i hans selskap. Man må ikke ha den typiske mannemann-looken for å oppnå det. Bra! :-)
Cathrine88 Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 Intelligente, morsomme og sjarmerende rockegutter som liker trening og puser. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 Mannemenn. En smart og sjarmerende mann som vil ta vare på meg. Holde meg i sine armer, gi meg et lett kyss på tinningen, og si han forguder meg. Og at han er fysisk aktiv som synes det er viktig med utfordringer ala en høy fjelltopp eller en fristende snørenne. Og som kan fyre opp et bål i regnet. Det er hot as hell! Anonymkode: 67037...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå