Gå til innhold

Hvit kjellerstue skal males

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare er veggene stygge (masse merker, dårlig dekning på malingen), men jeg er såååå lei av hvitt.. det er ikke offwhite heller, men en iskald og hvit farge. Jeg vil ha noe litt varmere, men fortsatt lyst. Det er ikke små kjellervinduer, men normale vinduer som slipper inn endel lys. 

Vil det se mye bedre ut med eggehvit, f.eks? 

Anonymkode: 30e00...b23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha valgt en mørkere farge for å få det mer lunt. Spe på med mer belysning.

Anonymkode: 25651...307

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha valgt en mørkere farge for å få det mer lunt. Spe på med mer belysning.

Hvilken da, da? Beige? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt vanskelig å svare når du ikke sier noe om vinduer, størrelse, materiale på veggen osv. Søk på google etter farge på kjellerstue så finner du noe du liker.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare er veggene stygge (masse merker, dårlig dekning på malingen), men jeg er såååå lei av hvitt.. det er ikke offwhite heller, men en iskald og hvit farge. Jeg vil ha noe litt varmere, men fortsatt lyst. Det er ikke små kjellervinduer, men normale vinduer som slipper inn endel lys. 

Vil det se mye bedre ut med eggehvit, f.eks? 

Vanskelig å svare uten å ha sett romløsningen, men kanskje kongeblått på en vegg og de andre lys beige eller i tyttebær-rødt? Med lys beige mener jeg antikk-hvitt. Fargen finnes i mange toner. Er det bjelker eller panel som står loddrett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...