Gjest netgirl Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Lese du (private) blogger? Hva slags (personlige) hjemmesider er interessante? Har du egen hjemmeside? Synes du det er litt eksibisjonistisk?
Gjest 1111 Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Jeg har aldri tenkt på å ha hjemmeside som eksibisjonistisk :klø:
ivanka Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 helt uinteressert i andres. jeg har hjemmeside, men det er bare fordi det var skole-oblig og jeg måtte bruke den for å publisere andre oblig-oppgaver. den er forsåvidt bare en modifisert utgave av backupen av min endra eldre skole-oblig-hjemmeside fra 90-tallet, bygget ut litt for å fylle nye oppgaver. og så har jeg bare ikke giddet å gjøre noe med den på et halvt år. gidder ikke engang å fjerne den. men jo, det finnes en ivanka-hjemmeside der ute med en samling skoleoppgaver jeg fikk a på. -kanskje det er derfor? kanskje jeg faktisk ER ekshibisjonistisk og lar oppgavene mine ligge på nett fordi de er så sabla bra? nei, nå trigget du en dyp personlig krise her.
Gjest Fighter Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Lese du (private) blogger? Nei Hva slags (personlige) hjemmesider er interessante? Hjemmesidene til folk jeg kjenner, eller vil bli kjent med kanskje? Har du egen hjemmeside? Ja Synes du det er litt eksibisjonistisk? Nei, har ikke hjemmesiden for å vise meg fram. Har den fordi jeg synes det er gøy å ha noe å pusle med på dataen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå