AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Samboeren min og jeg har det veldig bra sammen, og dette som jeg skriver om her er ikke noen stor greie. Men vi snakket litt om det her forleden at han synes jeg er sååå mye mer sexy med string eller hipster-truser enn litt mer komfy boxere eller vanlige truser. På samme måte "jubler" han når han ser at jeg tar på stay-ups i stedet for tynne strømpebukser. Som sagt - ingen stor greie for meg, og i utgangspunktet tenker jeg nok helst komfort. Men tenker dere på hva kjæresten synes ved valg av undertøy eller klær generelt? Anonymkode: 3e2ef...e35
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Min mann henger ofte frem klær han ønsker jeg skal bruke, i form av kjoler og penere tøy, på søndager, ved besøk eller vi skal ut. Han kan og gå og kjøpe tøy. Anonymkode: cebb4...bd2 1
Gjest Andrea93 Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Tenker absolutt på det, men jeg har egentlig alltid følt meg mest vel i pent undertøy uansett - jeg begynte å bruke hofteholdere og pene sett lenge før jeg hadde noen å "dele det" med, rett og slett fordi det får meg til å føle meg vel :-) Ikke dermed sagt at jeg ikke trekker på meg bomulls-hipster og t-skjorte når jeg slapper av, men til hverdags liker jeg at det matcher og er litt sexy. Det at han setter pris på det blir helst bare en bonus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå