Gå til innhold

Hvor snoker folk mest?

Aamu

Anbefalte innlegg

Skal ha besøk av noen jeg vet snoker, men kom til å tenke på... hvor snoker folk mest? På soverommet? Badet? I kjøkkenskuffen? Dere som har kjent snokere, eller som er det selv, hvor er det vanligst å snoke? :)  Ikke det at jeg har noe farlig liggende fremme, men jeg synes plutselig det var kjekt å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utifra de hundre og tyve "han er utro, jeg så det på mobilen/facebook"-trådene her inne så VET jeg at det er noen snokere her ;) kom igjen.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ingen snoker selv, men kjenner en del av de uten at jeg egentlig vet hvor de holder på.. :P Men alt ettersom hva slags typer mennesker de er, vil jeg tro soverom og bad er særlig interessant.

Anonymkode: d217a...5b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker å snoke i badeskapene, ofte fordi der kan jeg låse døren og slipper å bli ferska. Soverom unngår jeg, kan ta en titt i kjøkkenskap om jeg f.eks lager mat eller noe. Men er ikke så frekk at jeg går inn på soverom og sånn

Anonymkode: 9d2aa...757

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badeskap? Ikke aner jeg hva som kan være så spennende der, men jeg kjenner en som pleier/pleide å sjekke det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Baderomskap. Jeg gjør ikke dette selv, men etter å ha hørt om flere erfaringer fra venner og lest utallige tråder om det på KG er nok dette den største snokekilden. Jeg ville nok ha satt bort dyre produkter. I tillegg bør du skjule sensitive og/eller pinlige ting. Eventuelle private medisiner du bruker kan være greit å rydde vekk. 

Det eneste jeg synes det er greit å snoke etter er bind/tamponger dersom man har fått en uventet velkomst. Akkurat det kan være greit å ha litt tilgjengelig i skapet. 

Anonymkode: e28a7...556

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er tryggest å snoke på badet pga lås på døren, og et rom det er greit å vankes i. Jeg snoker gjerne på badet selv for å se hva slags produkter de bruker :P Men jeg forsyner meg aldri, altså.

Er det en "modig" snoker, ville jeg vært redd for at de hadde gått inn på soverommet om det og badet var i en annen etasje enn stuen. Kanskje du kan legge et brev på sengen med "neste svangerskapskontroll"-timeinnkallingsbrev, og se om vedkommende ser litt granskende på deg når hun kommer ned igjen :D

Anonymkode: 2d6a2...ada

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange "snoker" nok uten å mene det også, på jakt etter dopapir, håndkle eller såpe. På kjøkkene er de på jakt etter bestikk, glass eller lignende :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snoker vel der det er størst sjanse for å finne noe interessant. Mitt tips er å vente til denne tråden blir passelig lang, så kan printe ut noen eksemplarer og fordele dem rundt i skuffer og skap.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hele sexleketøysamlingen i en kasse på badet jeg. Fordi det er der jeg vasker de etter bruk. Like greit, så finner de alt sammen med en gang og slipper å lete mer :P 

Anonymkode: 1a604...3d4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang jeg hadde invitert noen venner på besøk, så tok han ene kompisen med seg en venn jeg aldri hadde møtt før. 

Han var jo allerede skikkelig dritings når han valset inn døren, og kort tid etter så gikk han opp på badet og ble der mistenkelig lenge. Jeg lot være å sjekke, fordi jeg tenkte at han hadde sikkert dårlig mage/kastet opp :fnise: Men neida, ikke lenge etter så kommer fyren nesten fallende ned trappa, går inn i stua og roper " se hva jeg fant på badet da, dere" og holder opp en flaske med vibratorrens. Jeg spurte han hvor han fant den, og han svarte at han hadde funnet den i baderomsskapet(som var lukket). Det ble skikkelig klein stemning, fordi ingen lo utenom han. Kompisen min som tok han med ble så satt ut og flau at han holdt på å synke i gulvet. Fyren spurte " hva bruker du denne til da? haha" så svarte jeg " det står på flaska...?". Da reiste kompisen min seg opp og tok vennen sin i nakken og førte han ut. Jeg gikk opp på badet for å legge flaska tilbake, og ser at fyren har rotet opp hele sminkevesken min, og sølt ut halve boksen med mineralpudderet mitt. Så ikke ut på badet. Alt var dyttet ned i vasken og knust, pluss noe søl på speilet. 

Da jeg kom ned igjen så var alle i stua, skikkelig klein stillhet. Jeg spurte fyren om han hadde tatt noe av pudderet mitt, og han lo og svarte nei. Tok ene fingen min og strøk over panna hans, og der kom det en fin hvit stripe fra pudderet mitt. :bond:

Så etter min erfaring så tipper jeg at det er baderommet som er mest populært :fnise:

Anonymkode: 76fc5...6b3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tryggest å snoke på badet pga lås på døren, og et rom det er greit å vankes i. Jeg snoker gjerne på badet selv for å se hva slags produkter de bruker :P Men jeg forsyner meg aldri, altså.

Er det en "modig" snoker, ville jeg vært redd for at de hadde gått inn på soverommet om det og badet var i en annen etasje enn stuen. Kanskje du kan legge et brev på sengen med "neste svangerskapskontroll"-timeinnkallingsbrev, og se om vedkommende ser litt granskende på deg når hun kommer ned igjen :D

Anonymkode: 2d6a2...ada

HAHA 

Det hadde vært morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baderomsskap skal være rimelig trygt, med mindre hvilken sjampo jeg bruker, og barberhøvler og hårstrikker er spennende, da :P Verre er det med medisiner, det kan det bli snakkis av. Eller gummi på avveie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har grepet folk på fersken i å snoke i medisinskapet vårt. Det har også vært så ille at en spesiell person, som var på besøk, spurte om å få sjekke mailen sin og da han gikk innpå pc, gikk han igjennom en mengde jobbmail som jeg hadde fått, for så å kommentere hva som stod i dem. Fikk heldigvis stoppet han og nå har jeg laget en gjestekonto på pc'en der han ikke har tilgang til noe som helst.

En annen gang da vi var ute og spiste, grep han mobilen min, som lå på bordet, med beskjed om at han "bare skulle sjekke hva som var på telefonen".

Min anbefaling er, logg ut av alt som heter mail, fb og andre slike ting. La ikke nøkkelen stå i medisinskapet og slå av telefonen, eller gjem den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ti10 skrev:

De snoker vel der det er størst sjanse for å finne noe interessant. Mitt tips er å vente til denne tråden blir passelig lang, så kan printe ut noen eksemplarer og fordele dem rundt i skuffer og skap.:fnise:

:fnise::fnise:Genialt tips!:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ti10 skrev:

DET skal jeg gjøre. Det skal bli kjempegøy. Hadde vært moro å hatt skjult kamera på de aktuelle plassene og hørt "unnskyldningene" deres :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har grepet folk på fersken i å snoke i medisinskapet vårt. Det har også vært så ille at en spesiell person, som var på besøk, spurte om å få sjekke mailen sin og da han gikk innpå pc, gikk han igjennom en mengde jobbmail som jeg hadde fått, for så å kommentere hva som stod i dem. Fikk heldigvis stoppet han og nå har jeg laget en gjestekonto på pc'en der han ikke har tilgang til noe som helst.

En annen gang da vi var ute og spiste, grep han mobilen min, som lå på bordet, med beskjed om at han "bare skulle sjekke hva som var på telefonen".

Min anbefaling er, logg ut av alt som heter mail, fb og andre slike ting. La ikke nøkkelen stå i medisinskapet og slå av telefonen, eller gjem den.

Å herregud. Hadde faktisk blitt sinna. 

Lillebroren min på 11 har en fæl tendens til å bare ta tak i andre sine mobiler for å gå gjennom tekstmeldinger, bilder o.l. Har sagt til han at han risikerer å få seg en på trynet hvis man snoker i feil persons mobil. Virker ikke som han helt greier å skjønne den. 

Vurderer nesten å erstatte bildene på mobilen min med noe skikkelig fæle greier, så kanskje han får ett støkk :bond::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Hadde faktisk blitt sinna. 

Lillebroren min på 11 har en fæl tendens til å bare ta tak i andre sine mobiler for å gå gjennom tekstmeldinger, bilder o.l. Har sagt til han at han risikerer å få seg en på trynet hvis man snoker i feil persons mobil. Virker ikke som han helt greier å skjønne den. 

Vurderer nesten å erstatte bildene på mobilen min med noe skikkelig fæle greier, så kanskje han får ett støkk :bond::fnise:

Gjør det. Kanskje mensblod hadde skremt han litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snoker i snop skapet til mamma

Anonymkode: 69025...7f0

Jeg er ikke SÅ gammal enda at jeg er bestemor altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...