Gå til innhold

Gjøre alt selv eller komme til dekket bord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaring med å gjøre alt selv? Altså kun bestille et lokale og kjøpe inn mat, bestille servitører, kjøpe glass, alkohol osv selv. Er dette veldig mye arbeid i forhold til å komme til "dekket bord" på hotell og lignende? Skal uansett pynte lokalet med egne blomster, ballonger, stoltrekk, vimpel osv osv, så blir vår stil uansett.

Vi er prøvere, og håper på en baby i 2017. Bryllupet skal være i august 2018, så tenker at det kan være greit å komme til mest mulig "dekket bord" for å ikke stresse hele permisjonen. Noen som vil dele sin erfaring? :-)

Anonymkode: ea832...424

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde alt selv, og storkoste meg med det! Hadde jo masse hjelp fra familie og venner, vi fikk lokalet torsdag kveld, og brukte fredag formiddag til å ordne. Vi hadde noen utrolige koselige timer med å stelle istand lokalet den fredagen, det var godt planlagt på forhold, nok folk til at det ikke ble stress, og vi hadde også fordelt arbeidsoppgavene på forhånd sånn at alle visste hva de skulle ordne. Jeg syns det var kjempekoselig, ble jo mye mer "mitt" lokale når vi gjorde det sånn💙

Anonymkode: 4fb82...305

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du planlegger å få barn før dette ville jeg absolutt valgt å komme til dekket bord.. Ser ikke for meg hvordan jeg selv skulle hatt tid å organisere alt selv med en liten baby som krever full oppmerksomhet 24/7. Mulig du har flaks å får en sovebaby, men kan ikke planlegge utifra det.. I teorien er det nok veldig artig og fiksealt selv. Kan være en utfordring å finne lokalet som tilater det, da sjenkereglene er veldig strenge her til land. Men med en liten baby vil jeg tro det bare blir kav og stress om du skal gjøre alt selv

Anonymkode: 0ae97...0fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det var nok av mas og ting å huske på selv når jeg kom til dekket bord, så jeg ville absolutt ikke ha fikset slikt selv. Men det kommer jo an på hvor mange du kan få hjelp til, hvor mye arbeid det innebærer, og hvor mye energi du har. Men med barn ville jeg anbefalt å gjøre det lett for dere selv.

• Liker 1
Skrevet

Vi gjorde alt selv.  Hadde ikke villet bruke (for oss) unødige penger på dekket bord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...