AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Hei, Jeg og samboer er i PP1, og veldig nye i dette "gamet". Jeg hadde siste mens 5. juli 2016, og har enda ikke fått mens igjen. Er på dag 31 av syklusen, og ingen tegn til at mensen nærmer seg (pleier å få vondt i magen dagen før). Tidligere har jeg hatt sykluser på 29-30 dager. Tok en graviditetstest i går kveld som var negativ. Derfor spør jeg dere eksperter, er det vanlig å ha uregelmessig mens slik som dette? Leste på nett at det kan skyldes mangel på eggløsning? Anonymkode: 038e8...7b1
Winterfresh Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg har ingen råd og gi da jeg er i samme situasjon. Har alltid hatt en syklus etter klokka. Jeg får mensen på timen, men sist syklus var jeg 5 dager på overtid. Nå er jeg 1 dag over. Ventet mens i går. Hadde mye mensmurringer i går kveld og i dag, men ingen mens å se. Er på hyttetur langt borte og får ikke testet før neste uke vi hadde svært lite tid til sengekos denne pp, bare en gang to dager før antatt eggløsning. Jeg håper, men likevel tviler jeg veldig sterkt på at det har klaffet. jeg har også lest at forsinket mens kan være pga forsinket eggløsning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå