jegerenenhjørning Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Snapkollektivet! Hva tenker dere? Digger et par av jentene, men resten er egentlig bare smertefullt kleint. Som en togulykke jeg ikke klarer å se bortifra. Veldig mye syting og klaging!
Basilen Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Det kan ikke være meningen at andre enn venner og familie skal følge de?... Bare syt og klag ang helse.
jegerenenhjørning Skrevet 10. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2016 Den 4.8.2016 at 18.13, Basilen skrev: Det kan ikke være meningen at andre enn venner og familie skal følge de?... Bare syt og klag ang helse. Hos et par av de, ja. Helt enig. Men konseptet er jo godt.
Basilen Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 8 timer siden, jegerenenhjørning skrev: Hos et par av de, ja. Helt enig. Men konseptet er jo godt. da klarte jeg isåfall ikke å fange hva som er konseptet deres for jeg syntes det var ubeskrivelig unødvendig å dele med omverden den storyen som lå de to dagene jeg orket å følge de. 1
Aoede Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 Jeg liker Snapkollektivet! Synes det stort sett er koselig og givende å følge dem, og blir det litt uinteressant av og til er det jo bare å spole forbi. Synes ikke det er mye syting og klaging, derimot mye ærlighet! Her kan dere lese mer om prosjektet: http://m.side2.no/aktuelt/snapkollektivet---vi-nsker-a-vise-hvordan-livet-som-ung-kvinne-i-dag-egentlig-er/3423238807.html 4
Anbefalte innlegg