Gå til innhold

Noen som har noen tips for å skaffe seg vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi er en familie i Oslo der vi begge har krevende jobber og to små barn. For å få hverdagen til å gå rundt ønsker vi å hyre inn en vaskehjelp for 2 til 4 ganger i månenden.

Er det noen som har noen tips på hvor man kan finne dette? Er det noen gode nettsider der man enkelt kan booke en?

Takk på forhånd!

Anonymkode: 0bb79...25e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Vi er en familie i Oslo der vi begge har krevende jobber og to små barn. For å få hverdagen til å gå rundt ønsker vi å hyre inn en vaskehjelp for 2 til 4 ganger i månenden.

Er det noen som har noen tips på hvor man kan finne dette? Er det noen gode nettsider der man enkelt kan booke en?

Takk på forhånd!

Vi har prøvd firmaene som leverer slike tjenester, men var  langt fra fornøyde, og kuttet dem ut etter at tv2 hjelper deg hadde ett innslag om dem. 

Nå har vi en au pair som jobber fast for oss og hun og venninnene er proffe og utrolig flinke. Jeg kom i snakk med en av de da vi ble alene på en trikkeplass i nabolaget. Jeg har anbefalt henne til flere og de er veldig fornøyde. Har hun ikke tid, er det alltids noen andre som kan steppe inn. I tillegg bretter og stryker de klær. 

Anonymkode: db2db...abe

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har prøvd firmaene som leverer slike tjenester, men var  langt fra fornøyde, og kuttet dem ut etter at tv2 hjelper deg hadde ett innslag om dem. 

Nå har vi en au pair som jobber fast for oss og hun og venninnene er proffe og utrolig flinke. Jeg kom i snakk med en av de da vi ble alene på en trikkeplass i nabolaget. Jeg har anbefalt henne til flere og de er veldig fornøyde. Har hun ikke tid, er det alltids noen andre som kan steppe inn. I tillegg bretter og stryker de klær. 

Takk for rask og god respons!

Jeg hadde ikke sett dette innslaget fra TV2 hjelper deg, sjekket det opp nå, oppsiktvekkende oppførsel fra renholdstjenester som skal være profesjonelle.

AuPair blir nok litt for mye for oss. Trenger kun litt vaskehjelp. Utfordringen er jo å komme i kontakt med noen greie. Har vurdert finn.no og også en ny side kalt no.afteryou.co som jeg så på Facebook. Er det noen som har erfarng med å bruke disse?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for rask og god respons!

Jeg hadde ikke sett dette innslaget fra TV2 hjelper deg, sjekket det opp nå, oppsiktvekkende oppførsel fra renholdstjenester som skal være profesjonelle.

AuPair blir nok litt for mye for oss. Trenger kun litt vaskehjelp. Utfordringen er jo å komme i kontakt med noen greie. Har vurdert finn.no og også en ny side kalt no.afteryou.co som jeg så på Facebook. Er det noen som har erfarng med å bruke disse?

Hun er ikke aupair hos oss, men for en annen familie. Hun bare vasker for oss og flere av mine bekjente😊

Jeg har ikke hørt om disse firmaene du har nevnt da det ikke har vært ett behov for oss. Foreløpig er det bare mannen min og meg, men har ett stort hus. Dere bor i Oslo, så det er nok ikke vanskelig å komme i kontakt med noen av de. Evt henge opp en lapp ved St. Olavs da de fleste aupairene er fra Filippinene og er katolikker. Vi bor i Oslo vest, og her har de fleste au pair så veldig lett å komme i kontakt med de.

Skrevet

Kan du ikke prøve FINN småjobber?

Jeg har ikke benyttet meg av noe gjennom det selv, men jeg er sikker på at det er mulig å finne noen veldig flinke folk der - som sikkert har lyst på litt fast arbeid 2-4 ganger i måneden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...