Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir de beste tatt når en nærmer seg 30? Det er min erfaring. Det er så og si helt umulig å treffe single i det virkelige liv, og på sosiale medier er det håpløst også. Dette gjelder for både menn og kvinner vil jeg tro. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder nok mest deg. Men lykke til

Anonymkode: ed995...ba3

Gjest PetterPanne
Skrevet

Stemmer nok som du sier. Aleneforeldre, bagasje, og einstøinger venter deg. Hvis du er villig til å bytte fil kan du få 2/3 i meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Bagasje er jo ikke nødvendigvis negativt da. Spørs jo hva man mener med det.

Det burde jo ikke være umulig å finne noen siden folk blir single etter å ha vært i forhold en stund.

Anonymkode: 95f0b...178

Skrevet

bare å sjekke inn på restebua når 30 års alderen nærmer seg. 

Skrevet

Etter midten av 20 åra er det nok mest 2. sortering igjen ja :)

Skrevet
54 minutter siden, Lee Jones skrev:

Blir de beste tatt når en nærmer seg 30? Det er min erfaring. Det er så og si helt umulig å treffe single i det virkelige liv, og på sosiale medier er det håpløst også. Dette gjelder for både menn og kvinner vil jeg tro. 

Jeg kjenner en del menn som er 30, helt single og har ingen bagasje. De er ikke enstøinger heller, men de vet ikke hvordan man flørter. Mange kvinner venter på at men skal førte med dem. 

Det er nok et større problem å finne enslige kvinner. Fra statistikk jeg har lest fra USA, så er dobbelt så mange menn som kvinner aldri gift. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...