Gå til innhold

Hun røyket på trilletur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min har ei datter på to år. Datteren satt vendt forovervendt asså fikk hun ikke røyken i fjeset, men jeg synes det var så ekkelt å se på. Er det Ok at hun røyker på trilletur?

Anonymkode: ac355...518

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 2395e...edf

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min har ei datter på to år. Datteren satt vendt forovervendt asså fikk hun ikke røyken i fjeset, men jeg synes det var så ekkelt å se på. Er det Ok at hun røyker på trilletur?

Er det mer ok, hvis datteren leker med noen barn, og hun sitter på en krakk 4 meter unna?

Skrevet

Røyker selv og har ikke barn ,men jeg syns ikke det er greit.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Reager du kun på det?

Hvis hun røyker på trilleturer.må det vel være andre steder hun også røyker og datter er tilstede?

som du sier datteren får ikke røyken på henne.

Skrevet

Hva i alle dager .. ja, det er greit .... 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Når sønnen skal sove og vi skal ut på tur, tar jeg gjerne en røyk mens vi går. Han sitter forovervendt, for ikke røyken i ansiktet og ser ikke at jeg røyker, passer alltid på å blåse ut til siden, slik han ikke for noe foran. I tillegg holder jeg røyken bak ryggen. 

Når han sovner pleier jeg å finn en benk, sette vogna snudd mot meg på ene siden og sette meg selv på andre siden for å røyke. 

Så lenge man passer på er det over hode ikke galt, går man ut på byen er det mange forbipasserende røykere.

Barn kan ikke skjermes for alt, og så lenge de ikke får røyken i ansiktet/på seg så går det bra. 

Anonymkode: 98af9...ff1

• Liker 32
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er innafor så lenge en skjermer barnet for røyk noe du skriver at hun gjorde

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, lovedrug skrev:

Røyker selv og har ikke barn ,men jeg syns ikke det er greit.

Hvorfor er det ikke greit?

TS skriver jo at barnet ikke fikk mors røyk på seg.

• Liker 2
Skrevet

Djesus Christus for et moralpoliti...

-Mor røyket da hun trillet ungen i vogn!!!:bond:

Vet du hva, TS. Det fins mødre som faktisk skader ungen sin. Ro ned og pass dine egne saker.

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt og unødvendig.. Skjønner ikke hvordan noen kan røyke så barna ser det, eller vil utsette barna sine for passiv røyking. 

Har venninner med barn som røyker og synes det er en skikkelig uting. Men jeg er altfor konfliktsky til å kritisere dem.. Vanvittig plagsomt når de skal fyre opp en røyk mens barna våre leker sammen.. Så nei jeg synes ikke det er greit. Håper det blir total forbud mot røyking snart..

Anonymkode: 7a88a...a04

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det mer ok, hvis datteren leker med noen barn, og hun sitter på en krakk 4 meter unna?

Reager du kun på det?

Hvis hun røyker på trilleturer.må det vel være andre steder hun også røyker og datter er tilstede?

som du sier datteren får ikke røyken på henne.

TS?

Er ikke ment som en anklagese,men helt ærlig inntressert i svaret.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ekkelt og unødvendig.. Skjønner ikke hvordan noen kan røyke så barna ser det, eller vil utsette barna sine for passiv røyking. 

Har venninner med barn som røyker og synes det er en skikkelig uting. Men jeg er altfor konfliktsky til å kritisere dem.. Vanvittig plagsomt når de skal fyre opp en røyk mens barna våre leker sammen.. Så nei jeg synes ikke det er greit. Håper det blir total forbud mot røyking snart..

Anonymkode: 7a88a...a04

Deg om det

Vil ikke si at det er passiv røyking slik TS beskrev situasjonen.

Skulle en forby alt noen ikke liker så ville det ikke blitt mye igjen.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Barnet ser det ikke og får ikke røyk på seg - jeg ser ikke problemet. Men da jeg og mannen trillet turer sammen sendte jeg ham over til den andre siden av veien når han skulle ta seg en røyk... kun av frykt for hva andre måtte tenke.

Anonymkode: a3dd6...24b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mening:

Et barn skal være det viktigste en har i livet. Om en ikke klarer å la være å røyke når en er sammen med barnet bør man revurdere om det var så lurt å få barn, og ihvertfall ikke få flere.

Selv om ikke barnet får røyken i ansiktet, så har man likevel rester av røyken i ånden, på huden og i klærne. Hvis man senere på den turen lener seg inn i vogna for å rette på dyna, holder man da pusten for å ikke puste på barnet? Hvis barnet trenger å bli holdt i løpet av turen, tar man et teppe mellom sine egne klær og barnet for at barnet ikke skal puste inn røyken fra klærne? Passer man på å ikke ta på babyen med den samme hånda som holdt røyken før man har fått vasket hendene?

Det kan selvfølgelig være at det ikke får noen konsekvenser, men hvorfor ta sjansen?

Anonymkode: de12a...f76

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes faktisk ikke det er greit å røyke i nærheten av barn. Passiv røyking er ikke greit. Jeg, som voksen person, ville overhodet ikke ha likt det, så at et lite barn vil like tviler jeg på. 

Anonymkode: a22ed...dc5

• Liker 4
Skrevet

Ingen problem med å røyke på trilletur! Så lenge barnet er snudd motsatt vei. Jeg røyker på turer og driter i hva andre hysterikere sier :) 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...