Gå til innhold

hva er greia med at alle vil ha hunder og elsker katter og sånt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har så mange hunder? Kjeder de seg og har for lite å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så rart å være glad i dyr? Ville blitt mistenksom jeg, hvis noen sa de ikke likte dyr...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Liker å ha dyr rundt meg, kvelder alene hjemme blir ikke ensomme når man har noen å kose med og snakke til. Kommer seg mer ut på tur, det er bevist at kosing på dyr frigir gode hormoner som gjør oss mindre deprimerte, etc. Det eneste negative er hundehår på alt i huset og å måtte skaffe hundepass. :) 

Anonymkode: c185c...130

• Liker 1
Skrevet

Det er mye kjærlighet i de dyrene, de uttrykker seg mer enn rotter og gnagere. Hadde folk kjedet seg, hadde de skaffet en kanin, man gir opp å bli glad i dem til slutt, for de vaser bare rundt uten å gi inntrykk av glede, spiser og driter. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. I tillegg legger jeg merke til hvor få det faktisk er som steller godt med dra de anskaffer seg. Hater naboens hunder. Som er mer til bryderi for meg enn eieren som sjelden er hjemme, urk.

Anonymkode: 7ccce...c72

AnonymBruker
Skrevet

Stoler ikke på folk som ikke liker dyr. 

Anonymkode: a4c41...a10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Evilposelos skrev:

Det er mye kjærlighet i de dyrene, de uttrykker seg mer enn rotter og gnagere. Hadde folk kjedet seg, hadde de skaffet en kanin, man gir opp å bli glad i dem til slutt, for de vaser bare rundt uten å gi inntrykk av glede, spiser og driter. :fnise:

Klart de bare vaser rundt og ikke uttrykker glede når mange kanineiere bare plasserer de i små innhegninger ute. Mange har de til og med for det meste inne også. Vet du ikke at en kanin uttrykker glede ved å hoppe? Anbefaler deg å lese deg litt opp på kaniner ;)

Anonymkode: e6f38...514

• Liker 3
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart de bare vaser rundt og ikke uttrykker glede når mange kanineiere bare plasserer de i små innhegninger ute. Mange har de til og med for det meste inne også. Vet du ikke at en kanin uttrykker glede ved å hoppe? Anbefaler deg å lese deg litt opp på kaniner ;)

Anonymkode: e6f38...514

Har ikke noe interesse av dem, bare husker foreldrene mine hadde da jeg var liten, jeg ble fort lei dem fordi man ikke får så mye tilbake,.  

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Kaniner er kjempe flotte, hadde en kanin som fulgte meg overalt i huset, ut i hagen,skulle være med på alt. Hoppet opp i senga om natten og sov på puten min. 

De som holder de som burdyr går glipp av så mye.

Anonymkode: a4c41...a10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk som misliker dyr er ofte psykopater.

Anonymkode: 14efc...f1c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...